دولت نسبت به نوسازی مسکن مهر زلزله زدگان اهتمام ویژه ای داشته باشد
دولت نسبت به نوسازی مسکن مهر زلزله زدگان اهتمام ویژه ای داشته باشد

علیم یارمحمدی عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد با اشاره به زلزله اخیرغرب کشور و تخریب واحدهای مسکونی، گفت: تمام منازل مسکونی حادثه دیدگان کاملا تخریب شده است و دغدغه اصلی آنها تامین مسکنی برای آینده است. وی در ادامه همین مطلب اضافه کرد: دولت باید در […]

علیم یارمحمدی عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد با اشاره به زلزله اخیرغرب کشور و تخریب واحدهای مسکونی، گفت: تمام منازل مسکونی حادثه دیدگان کاملا تخریب شده است و دغدغه اصلی آنها تامین مسکنی برای آینده است.
وی در ادامه همین مطلب اضافه کرد: دولت باید در زمینه نوسازی این واحدها و اسکان مجدد زلزله زدگان اهتمام ویژه ای داشته باشد.
این نماینده مجلس با بیان اینکه باید با پیمانکاران خاطی در موضوع تخریب واحدهای مسکن مهر برخورد شود،تصریح کرد: دولت بایستی نسبت به بخشش اقساط طرح مسکن مهر زلزله زدگان عنایت خاصی داشته باشد و با توجه به اینکه مردم عزیزمان که در این حادثه مسکن خود را از دست داده اند و دیگر توان باز پرداخت تسهیلات جدیدی را ندارند، از این رو پیمانکاران متخلف باید مکلف به بازسازی این واحدها شوند.
یارمحمدی با اشاره به اظهار نظرهای نادرست درباره بی کیفیت خواندن مسکن مهر، عنوان کرد: اینکه تمامی واحدهای مسکن مهر را بی کیفیت بخوانیم درست نیست و بایستی بررسی های کارشناسی صورت بگیرد و آنچکه مورد تخلف بوده را برای مردم بازگوکنیم.