امسال به جهت تحولات منطقه‌ای، نیاز بیشتری به نشان دادن انسجام ملی داریم
امسال به جهت تحولات منطقه‌ای، نیاز بیشتری به نشان دادن انسجام ملی داریم

سخنگوی دولت گفت: امسال به جهت تحولات منطقه‌ای، نیاز بیشتری به نشان دادن انسجام ملی داریم. محمدباقر نوبخت در حاشیه نشست امروز هیأت دولت و در جمع خبرنگارانT با اشاره به در پیش بودن ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر سال ۲۲ بهمن فرصتی می‌شود که در راستای تجلیل از ایثار […]

سخنگوی دولت گفت: امسال به جهت تحولات منطقه‌ای، نیاز بیشتری به نشان دادن انسجام ملی داریم.

محمدباقر نوبخت در حاشیه نشست امروز هیأت دولت و در جمع خبرنگارانT با اشاره به در پیش بودن ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر سال ۲۲ بهمن فرصتی می‌شود که در راستای تجلیل از ایثار شهدا و ایثارگران و مردم بزرگ ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، حضور داشته باشیم، اما امسال به جهت تحولات منطقه‌ای، نیاز بیشتری به نشان دادن انسجام ملی داریم.

وی با تأکید بر اینکه بدخواهان مایل به پیروزی انقلاب اسلامی نبودند، گفت: با توجه به آنچه که در منطقه ما اتفاق افتاده و ریشه‌کن کردن تروریسم در قالب داعش، امسال باید بتوانیم انسجام ملی را بهتر نشان دهیم.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: در چنین روزی مردم در اوضاع مختلف اقلیمی مثل همیشه وحدت و انسجام خود را به نمایش می‌گذارند و به انقلاب اسلامی در مقابل کسانی که به کوچک‌ترین ناآرامی‌ها و مشکلات دل می‌بندند، مصونیت می‌بخشند.