هدفم المپیک ۲۰۲۰ است/ درجام باشگاه‌های جهان نوبت به کشتی من نرسید
هدفم المپیک ۲۰۲۰ است/ درجام باشگاه‌های جهان نوبت به کشتی من نرسید

نایب قهرمان سنگین وزن بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: شرایط در رقابتهای جام باشگاه های جهان به گونه ای رقم خورد که کشتی به من نرسید!  اردوی تیم ملی کشتی آزاد هم اکنون در خانه کشتی در حال پیگیری است و برخی چهره های المپیکی با حضوردر این اردو به تمرین مشغول هستند. کمیل قاسمی […]

نایب قهرمان سنگین وزن بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: شرایط در رقابتهای جام باشگاه های جهان به گونه ای رقم خورد که کشتی به من نرسید!

 اردوی تیم ملی کشتی آزاد هم اکنون در خانه کشتی در حال پیگیری است و برخی چهره های المپیکی با حضوردر این اردو به تمرین مشغول هستند.

کمیل قاسمی به عنوان یکی از عنوانداران کشتی آزاد ایران در حاشیه این تمرینات به آخرین وضعیت آمادگی خود اشاره کرد و گفت: خوشبختانه آسیب دیدگی‌ام تا حد زیادی برطرف و شرایطم نسبت به قبل خیلی بهتر شده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در رقابتهای جام باشگاه های جهان به رغم حضور در ترکیب تیم بیمه رازی به میدان نرفتید، اظهار داشت: شرایط و نتایجی که برای این تیم رقم خورد به گونه ای بود که کشتی به من نرسید، اما از هر نظر مهیای حضور در مسابقات بودم و مشکل خاصی نداشتم. البته از قبل هم در قرار بود که کشتی بگیرم اما طبیعتا با عدم راهیابی این تیم به مرحله نیمه نهایی، همه چیز تغییر کرد.

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۲ لندن ادامه داد: آنچه هم اکنون برای من اهمیت داد رسیدن به مرز آمادگی لازم برای حضور در مسابقات آتی است. خوشبختانه مدتی است با حضور در اردو، تمرینات جدی و سنگین را شروع کردم تا بتوانم بزودی در هر میدانی که کادر فنی صلاح می داند، کشتی بگیرم.

قاسمی در پایان به برنامه ریزی برای آینده اشاره کرد و گفت: هر چند کشتی یک رشته  بی‌رکورد است و نمی توان پیش بینی دقیق و مطمئنی از آینده داشت، اما دورتنمای من رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن است و امیدوارم بتوانم تا آن زمان به شرایط ایده آل و اوج آمادگی برسم.