افزایش ۴۰ درصدی ظرفیت شبکه در حوزه صدا و دیتا در نوروز ۱۳۹۷
افزایش ۴۰ درصدی ظرفیت شبکه در حوزه صدا و دیتا در نوروز ۱۳۹۷

مدیر کل ارتباطات همراه اول از افزایش ۴۰ درصدی ظرفیت شبکه در حوزه صدا و دیتا در نوروز ۱۳۹۷ نسبت به اسفند ماه سال ۱۳۹۶ خبر داد. شاهین آرپناهی با بیان اینکه کمیته‌های فعالیت‌های نوروزی همراه اول در بخش‌های مختلف از جمله شبکه، خدمات مشتریان، حوزه‌های بازاریابی و فروش از اوایل بهمن آغاز به کار […]

مدیر کل ارتباطات همراه اول از افزایش ۴۰ درصدی ظرفیت شبکه در حوزه صدا و دیتا در نوروز ۱۳۹۷ نسبت به اسفند ماه سال ۱۳۹۶ خبر داد.

شاهین آرپناهی با بیان اینکه کمیته‌های فعالیت‌های نوروزی همراه اول در بخش‌های مختلف از جمله شبکه، خدمات مشتریان، حوزه‌های بازاریابی و فروش از اوایل بهمن آغاز به کار کرده است، گفت: در موضوع افزایش ظرفیت شبکه، در تعطیلات نوروز حوزه صدا و دیتا نسبت به اسفند ماه سال ۱۳۹۶ تا ۴۰ درصد و ظرفیت لینک‌های اتصال به اینترنت هم به میزان ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۳۵ سایت اضطراری برای نقاط پرترافیک در این ایام بیان کرد: در تمام مراکز استان‌ها به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته به صورت متمرکز پایش انجام می‌شود. در جهت بالانس شبکه و مدیریت متمرکز ترافیک در لحظات و نقاط پرافیک، نیز مدیریت خوبی روی شبکه انجام خواهد شد، مشخصا برای شهرهای مسافرپذیر و نقاطی که ظرفیت بیشتری نیاز دارند، مانند راهیان نور و مشهد مقدس که هم در زمینه مدیریت ترافیک و افزایش ظرفیت شبکه به صورت متمرکز این کار انجام خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات همراه اول درباره برنامه های بخش خدمات مشترکین همراه اول برای نوروز اظهار کرد: در بخش فروش تمام فروشگاه‌های همراه اول به صورت شیفتی باز هستند. در بخش خدمات مشتریان نیز پاسخگویی ۲۴ ساعته مرکز تماس را خواهیم داشت و هیچ وقفه‌ای در این حوزه نخواهد بود. به علاوه در حدود ۲۵۰ نقطه، خدمت‌رسانی به صورت حضوری انجام می‌شود؛ به خصوص در مسیرهای پرتردد تمهیداتی اندیشیده شده که به صورت حضوری به مسافران نوروزی بر حسب ضرورت خدمت‌رسانی شود.

آرپناهی با اشاره به اقدامات حوزه بازاریابی همراه اول نیز بیان کرد: در حوزه‌های بازاریابی هم برنامه‌هایی تدارک دیده شده است؛ از جمله جشنواره عیدانه اول که بصورت تصادفی قرعه‌کشی شده و به مشترکانی که #۹۷* را شماره‌گیری کنند، تا ۵۰ هزار تومان عیدی هدیه شود. در جشنواره اپلیکیشن «همراه من» نیز، از اول تا ۱۳ فروردین‌ به صورت روزانه قرعه‌کشی و اهدای جوایز انجام خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نقشی که تلفن همراه در زندگی مردم دارد، تلاش شده در ایام عید مشکلی در ارتباطات مردم ایجاد نشود و مشترکان همراه اول بتوانند از یک شبکه باکیفیت و سرویس خوب بهره‌مند شوند.