واکنش پیروانی به محرومیت ۵ ساله اش: می‌خواهند به من ضربه بزنند
واکنش پیروانی به محرومیت ۵ ساله اش: می‌خواهند به من ضربه بزنند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۵۷ نفری که در تیم ملی حضور داشتند همگی پاداش گرفتند و اگر قرار به پاسخگویی باشد همه باید سئوال و جواب شوند. افشین پیروانی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را شاهد نبودیم البته پرسپولیس به دلیل اینکه قهرمانی […]

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۵۷ نفری که در تیم ملی حضور داشتند همگی پاداش گرفتند و اگر قرار به پاسخگویی باشد همه باید سئوال و جواب شوند.

افشین پیروانی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را شاهد نبودیم البته پرسپولیس به دلیل اینکه قهرمانی اش در هفته گذشته قطعی شده بود انگیزه بالایی نداشت اما با تمام این شرایط ما باید بازی را می بردیم و سه امتیاز را از آن خود می کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نتیجه این دیدار در بازی پرسپولیس برابر السد تاثیرگذار خواهد بود، گفت: قطعا باید مقابل السد بازی بهتری از خود ارائه دهیم تا بتوانیم به یک برد خوب دست پیدا کرده و از گروه خود به عنوان تیم اول صعود کنیم.

پیروانی در پاسخ به این سئوال که گفته شده است شما ۵ سال از فعالیت های فوتبالی محروم شده اید گفت: چنین چیزی صحت ندارد. هنوز صحبتی از من به میان نیامده و نمی دانم چه کسانی این موضوع را مطرح می کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته شده است از شما به عنوان مدیر تیم ملی که پاداش ها را دریافت کرده اید نام برده شده است گفت: بگذارید شفاف به شما بگویم. آن زمان با توجه به اینکه من در تیم ملی بودیم هدایایی بین بازیکنان تقسیم شد و با توجه به اینکه من باید آن را پرداخت می کردم تمامی امضاها مال من است و من به تمامی بازیکنان این پاداش را داده ام البته اگر قرار است من بازخواست شوم باید با آن ۵۷ نفر هم تماس بگیرند و آنها هم باید پاسخگو باشند.

پیروانی ادامه داد: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و نمی دانم چرا همه اسم من را به میان کشیده اند و به نوعی می خواهند به من ضربه بزند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که شما در پایان سال گذشته گفته بودید که می خواهم حقایق زیادی را در مورد تیم  ملی بگویم آیا فکر نمی کنید دست هایی پشت پرده است که می خواهد شما را از فوتبال دور کند گفت: من در مورد مسائل پشت پرده چیزی نمی دانم اما اگر قرار شد به کمیته انضباطی احضار شوم مطمئنا حرفهای زیادی برای گفتن خواهم داشت و باید آن ۵۷ نفر هم باشند تا صحبت های آنها هم شنیده شود.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا می‌شود رقم کارت های هدیه را عنوان کنید افزود: اجازه بدهید اول گناه من ثابت شود و من را بخواهند بعد در این مورد صحبت می کنم.