مسی حاضر است در ازای کسب جام با آرژانتین،جام‌هایش با بارسا را واگذار کند
مسی حاضر است در ازای کسب جام با آرژانتین،جام‌هایش با بارسا را واگذار کند

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین تاکید کرد که حاضر است در ازای کسب جام با آرژانتین، جام‌هایش با بارسا را واگذار کند.  مسی با بارسلونا جام‌های متعددی کسب کرد و توانسته ۵ توپ طلا نیز در این مدت به دست آورد ولی در کسب جام با تیم ملی آرژانتین ناکام بوده است. فوق ستاره […]

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین تاکید کرد که حاضر است در ازای کسب جام با آرژانتین، جام‌هایش با بارسا را واگذار کند.

 مسی با بارسلونا جام‌های متعددی کسب کرد و توانسته ۵ توپ طلا نیز در این مدت به دست آورد ولی در کسب جام با تیم ملی آرژانتین ناکام بوده است. فوق ستاره آرژانتینی در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل آلمان شکست خورد و دو شکست پیاپی در فینال کوپا آمه ریکا سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶  مقابل شیلی را تجربه کرد. او که در این فصل با بارسا قهرمان لالیگا و جام حذفی شده، حاضر است در ازای این جام‌ها، یک جام با تیم ملی آرژانتین کسب کند.

او گفت:” حاضرم جام‌هایی که با بارسا به دست آورده ام را با یک جام در تیم ملی عوض کنم. بردن یک جام با تیم ملی آرژانتین اتفاق بسیار ویژه و خاصی است.”

آرژانتین در گروه D رقابت ها با تیم‌های کرواسی، نیجریه و ایسلند هم گروه است. آلبی سلسته تا به حال دو بار قهرمان جام جهانی شده و آخرین بار این قهرمانی به سال ۱۹۸۶ بازمی‌گردد و حالا مسی مدعی شد که تیمش شانس اصلی قهرمانی نیست.

او گفت:” من به این تیم ایمان دارم، خیلی خوب کار کرده ایم و بازیکنانی با تجربه و ظرفیت بالا داریم. ولی نباید این پیام را ارسال کنیم که «امسال قهرمان خواهیم شد زیرا ما بهترین هستیم» زیرا واقعیت اینطور نیست.”

مسی درباره گروهش گفت:” ایسلند در یورو نشان داد که تیم قدرتمندی است. کرواسی هم خط میانی خوبی دارد، شبیه به اسپانیا ولی کمی ضعیف تر و نیجریه نیز همواره رقیب چالش برانگیزی برای ما بوده است.”