وعده وزیر ورزش در مورد کیومرث هاشمی چه شد؟
وعده وزیر ورزش در مورد کیومرث هاشمی چه شد؟

وزیر ورزش که درست بعد از انتخابات کمیته ملی المپیک وعده حضور کیومرث هاشمی در وزارت ورزش را داده بود با وجود گذشت دو ماه هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته است.  «کیومرث هاشمی از هفته آینده در وزارت ورزش»؛ این یکی از مهمترین اخبار روز انتخابات کمیته ملی المپیک بود که بعد از پایان […]

وزیر ورزش که درست بعد از انتخابات کمیته ملی المپیک وعده حضور کیومرث هاشمی در وزارت ورزش را داده بود با وجود گذشت دو ماه هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته است.

 «کیومرث هاشمی از هفته آینده در وزارت ورزش»؛ این یکی از مهمترین اخبار روز انتخابات کمیته ملی المپیک بود که بعد از پایان رای و مشخص شدن ارکان هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته، از طرف مسعود سلطانی فر مطرح شد.

وزیر ورزش در پایان انتخابات ۲۵ دی ماه کمیته ملی المپیک، بدون اشاره به پست سازمانی در نظرگرفته شده برای کیومرث هاشمی، اعلام کرد که وی از هفته آینده پستی مهم و کلیدی در وزارت ورزش بر عهده خواهد گرفت اما با وجود گذشت دو ماه، نه از پست کلیدی خبری شده و نه پیشنهادات جدی مطرح شده به کیومرث هاشمی.

کیومرث هاشمی جزو اولین فارغ التحصیلان مرکز آموزش تربیت بدنی و علوم ورزش سازمان تربیت بدنی وقت بود و از کارمندان وزارت ورزش به حساب می آید. وی حتی پیش از ریاست کمیته ملی المپیک، معاونت وزارت ورزش را در کارنامه داشت اما اصلا مشخص نیست برای وی چه پست جدیدی در وزارت ورزش تعریف شده است؟ اصلا مطرح شدن این بحث چقدر جدی بوده؟ و چرا تا به امروز سرانجامی نداشته است؟

حتی در مقطعی اینگونه عنوان شد که معاونت ورزش همگانی، پست در نظر گرفته شده برای هاشمی است. برخی گمانه زنی ها هم بر این بود که تغییر چارت وزارت ورزش، پست پیشنهادی برای وی را مشخص می کند اما به هر حال تا به امروز هیچ تصمیمی در مورد کیومرث هاشمی گرفته نشده که اجرایی شود.

از طرف دیگر شنیده ها حاکی است که شخصِ کیومرث هاشمی تمایل خیلی زیادی برای ورود دوباره به وزارت ورزش ندارد اگرچه ظاهرا تا به امروز هم پیشنهاد جدی از طرف وزیر ورزش نداشته تا در مورد آن به طور جدی تصمیم گیری کند.

اصلا طی دو ماه گذشته که کیومرث هاشمی بعد از برگزاری انتخابات و مراسم تودیع و معارفه، کمیته ملی المپیک را به مدیران جدیدش تحویل داد، هیچ خبر رسمی در مورد وی و چگونگی ادامه فعالیتش در ورزش مطرح نشده تا مشخص کند وی چه بخشی را مدیریت خواهد کرد مگر اینکه در دو سه روز آینده خلاف این موضوع ثابت شود.

به هر حال پنج – شش روز کاری به پایان سال باقی مانده و اگر قرار بر تغییر و جابه جایی در وزارت ورزش باشد، باید در همین روزهای منتهی به پایان سال انجام شود در غیراینصورت همه چیز به سال آینده موکول خواهد شد و تصمیماتی که برای آن اتخاذ خواهد شد.