وقوع سرقت در تهران کاهش یافت
وقوع سرقت در تهران کاهش یافت

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در تهران جزئیات مرحله چهارم طرح رعد را تشریح کرد. سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح سراسری رعد ۴ که در سراسر کلانتری‌های پایتخت به اجرا درآمد، اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته کلانتری‌های سطح تهران بزرگ چهارمین مرحله از طرح رعد را […]

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در تهران جزئیات مرحله چهارم طرح رعد را تشریح کرد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح سراسری رعد ۴ که در سراسر کلانتری‌های پایتخت به اجرا درآمد، اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته کلانتری‌های سطح تهران بزرگ چهارمین مرحله از طرح رعد را به اجرا درآوردند و با بهره‌گیری از اقدامات اطلاعاتی قبلی و با هماهنگی مقامات قضایی موفق شدند بیش از ۳۷۳ سارق و مالخر و ۲۳۲ خرده‌فروش موادمخدر را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: در این طرح همکاران ما ۱۸۵ پاتوق و مخفیگاه مجرمان را مورد بررسی قرار دادند و ۱۴ باند سرقت منزل، خودرو و مغازه را منهدم کردند.

وی با بیان اینکه در طول ۴۸ ساعت گذشته نزدیک به ۲۰۰ دستگاه خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه مسروقه توسط ماموران پلیس کشف شد، افزود: علاوه بر این موارد همکاران ما موفق شدند ۳۰ قبضه سلاح جنگی، شکاری و قلابی را از سارقان دستگیر شده کشف و ضبط کنند.

رحیمی در ادامه با اشاره به اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت نیز گفت: همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر توانستند با شناسایی دو باند بزرگ توزیع انواع مواد مخدر بیش از ۳۰۷ کیلوگرم مواد مخدر را از این باند کشف و ۲۳۲ خرده فروش را دستگیر کنند.

رئیس پلیس پایتخت ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده در طرح ۴۸ ساعت اخیر رعد را بیش از ۶ میلیارد تومان و ارزش اموال قاچاق مکشوفه را بیش از ۴٫۵ میلیارد تومان برآورد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه طی ۳ ماه گذشته ۶ درصد وقوع سرقت در پایتخت کاهش و ۱۷ درصد بر میزان کشفیات سرقت از سوی پلیس افزایش داشته است، گفت: هدف ما از اجرای طرح رعد و طرح‌های اینچنینی نشان‌دادن توانمندی‌های پلیس و غلبه پلیس بر مجرمان و تنگ کردن عرصه بر مخلان نظم و امنیت است که همکاران ما با توجه به اطلاعات شهروندان و براساس نیازمندی‌های مناطق مختلف شهر نسبت به اجرای این طرح اقدام خواهند کرد.