وقوع ۳۰ درصد جرایم فضای مجازی کشور در تهران
وقوع ۳۰ درصد جرایم فضای مجازی کشور در تهران

سردار حسین رحیمی گفت: ۳۰ درصد جرایم فضای مجازی کشور در تهران رخ می‌دهد که در ۶ ماهه ابتدای امسال میزان کشفیات در این حوزه ۷۰ درصد افزایش داشت. سردار حسین رحیمی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با تقدیر از حضور یگان‌های سپاه و ارتش در این مراسم که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار […]

پلیس

سردار حسین رحیمی گفت: ۳۰ درصد جرایم فضای مجازی کشور در تهران رخ می‌دهد که در ۶ ماهه ابتدای امسال میزان کشفیات در این حوزه ۷۰ درصد افزایش داشت.

سردار حسین رحیمی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با تقدیر از حضور یگان‌های سپاه و ارتش در این مراسم که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی توانسته در ابعاد مختلف با نگاهی برادرانه و با محور خدمت رسانی به مردم وظایف خود را انجام دهد.

وی با اشاره به تلاش پلیس برای تامین نظم و امنیت پایتخت گفت: خوشبختانه پلیس تهران بزرگ با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه‌روزی مجرمین توانسته اقدامات اثرگذاری انجام دهد و عرصه را برای مخلان نظم و امنیت تنگ کند.

رحیمی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای ماه محرم و بازگشایی مدارس گفت: ما با بکارگیری همه‌توان پلیس در این ایام، اجازه ندادیم در هیچ حوزه‌ای به خصوص در بخش ترافیکی نگرانی برای مردم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۳۵ هزار تماس مردمی با پلیس برقرار می شود افزود: امروز با تلاش های انجام شده، همکارانمان در بازه زمانی ۷ تا ۱۰ دقیقه پس از تماس با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰، در محل حاضر می‌شوند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با موادمخدر گفت: همکاران ما موفق شدند بیش از ۸ تن مواد مخدر را در پایتخت کشف و صدها باند قاچاق موادمخدر را منهدم کنند و با اقدامات خود فضای شهر را برای معتادان خرده فروشان و قاچاقچیان موادمخدر نامن کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی، ۷۰ درصد جرایم در این حوزه را کشف کند افزود: ۳۰ درصد جرایم فضای مجازی کشور در تهران رخ می‌دهد که در ۶ ماهه ابتدای امسال میزان کشفیات در این حوزه ۷۰ درصد افزایش داشت.