پرداخت خسارت ۵۹ نفر از زیان دیدگان پلنگ در ۱۱ استان کشور
پرداخت خسارت ۵۹ نفر از زیان دیدگان پلنگ در ۱۱ استان کشور

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست از پرداخت خسارت ۵۹ نفر از زیان دیدگان پلنگ در ۱۱ استان کشور خبر داد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام)، علی تیموری مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام این خبر، گفت: […]

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست از پرداخت خسارت ۵۹ نفر از زیان دیدگان پلنگ در ۱۱ استان کشور خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام)، علی تیموری مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام این خبر، گفت: ۵۹ فقره چک خسارت دامداران ۱۱ استان کشور صادر و تحویل این اداره کل شد.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست افزود: طبق هماهنگی‌های برنامه به عمل آمده با مدیران کل حفاظت محیط زیست استان های ایلام، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کرمان، خوزستان، گلستان، گیلان، مازندران، بوشهر، قزوین و کهگیلویه و بویراحمد، چک های صادر شده از سوی شرکت بیمه ما طی مدت ۲۰ روز به دامداران زیان دیده تحویل داده می شود.

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که سال ۱۳۹۴ میان سازمان حفاظت محیط زیست و بیمه ما منعقد شد، این بیمه به صورت داوطلبانه و در راستای مسئولیت اجتماعی و محیط زیستی خود، مسئولیت پرداخت خسارت زیان دیده بان پلنگ را برعهده گرفت. پرداخت خسارت مورد اشاره شامل گاو،گوسفند، بز و شتر است.