شرکت هواپیمایی هلند پرواز به تهران را متوقف می‌کند
شرکت هواپیمایی هلند پرواز به تهران را متوقف می‌کند

یک شرکت هواپیمایی هلند اعلام کرد که پروازهایش به تهران را به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی متوقف خواهد کرد.  یک روز پس از آنکه هلند دو کارمند سفارت کشورمان در آمستردام را اخراج کرد، خطوط هوایی KLM اعلام کرد که پرواز آمستردام – تهران را به دلیل نبود صرفه اقتصادی متوقف خواهد کرد. وزارت امور خارجه […]

یک شرکت هواپیمایی هلند اعلام کرد که پروازهایش به تهران را به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی متوقف خواهد کرد.

 یک روز پس از آنکه هلند دو کارمند سفارت کشورمان در آمستردام را اخراج کرد، خطوط هوایی KLM اعلام کرد که پرواز آمستردام – تهران را به دلیل نبود صرفه اقتصادی متوقف خواهد کرد.

وزارت امور خارجه ایران در واکنش به انتشار خبر اخراج این دو کارمند که علت آن نیز اعلام نشده است، سفیر هلند در تهران را احضار کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت هواپیمایی KLM هلند با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: به دلیل منفی بودن برآیند مالی ایجاد خط پروازی میان تهران و آمستردام، تصمیم  بر این شده است که آخرین پرواز این خط ٢٢ سپتامبر (۳۱ شهریور) از آمستردام متوقف شود.

این شرکت هلندی همچنین اعلام کرد که برای خریداران بلیط پروازهای بعد از این تاریخ، یا پرواز جایگزین در یک شرکت هواپیمایی دیگر و یا جبران خسارت مالی در نظر گرفته شده است.