پروفسور به تیم ملی سم تزریق کرد!
پروفسور به تیم ملی سم تزریق کرد!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد بی سابقه از سرمربی پرسپولیس، از برانکو ایوانکوویچ به عنوان فردی یاد کرد که به تیم ملی سم تزریق کرده است. کارلوس کی روش پیش از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از روسیه به تهران، در گفتگو با برنامه ۲۰۱۸ به شدت به سرمربی پرسپولیس حمله کرد و […]

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد بی سابقه از سرمربی پرسپولیس، از برانکو ایوانکوویچ به عنوان فردی یاد کرد که به تیم ملی سم تزریق کرده است.

کارلوس کی روش پیش از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از روسیه به تهران، در گفتگو با برنامه ۲۰۱۸ به شدت به سرمربی پرسپولیس حمله کرد و گفت: حالا زمان آن رسیده است که رو در رو با کسانی که به آماده سازی تیم ملی آسیب زدند صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: مشکلات تیم ملی با لغو اردوی ما در امارات آغاز شد و برنامه هایمان لطمه دید. تیم ملی بعد از اتفاقات دوبی دیگر مثل قبل نشد و آن اردو هم از بین رفت.

وی با بیان اینکه به صورت مستقیم به برانکو و افرادی که از او حمایت کرده اند این حرف را می زند، گفت: آنها اختلافاتی را در کادر تیم ملی ایحاد کردند. اینگونه سم ها را که آقای پروفسور انجام می دهد را می شناسیم.

کی روش ادامه داد: ایشان فراموش کرده بازیکنانی مثل کمال کامیابی نیا، روزبه چشمی، مجید حسینی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند و پژمان منتظری یک روز تا یک روز و نیم در هفته در اختیار تیم ملی بودند و توانستند آماده سازی بهتری داشته باشند. آقایان فراموش کردند بگویند دیشب رضاییان و مهدی طارمی هم برای تیم ملی بازی کردند.  همان بازیکنانی که آنها را از پرسپولیس فراری دادید! همینطور جهانبخش و آزمون هم بازی کردند. می دانیم تحسین شما از بازیکنان لیگ داخلی برای چیست؛ برای اینکه دنبال اختلاف افکنی هستید و سم را با حمایت هایی که دارید در تیم ملی وارد می کنید. وقتی شما فراموش کردید این دو بازیکن (طارمی و رضاییان) را تحسین کنید، شما نه تنها این دو بازیکن را دست کم می گیرید بلکه در تیم ملی هم مشکلاتی ایجاد می کنید.

سرمربی تیم ملی به ماجرای ساختمان «پک» و سابقه درگیری اش به خاطر این ساختمان، بدون نام بردن از هومن افاضلی گفت: آقای برانکو شما فراموش کردید دنبال این بودید که با دوستانتان این ساختمان را به دست بیاورید. شما دنبال لطمه زدن به برنامه تیم ملی بودید. به همین خاطر هم بود که رئیس فدراسیون به من گفت آقای سرمربی اگر بخواهیم برنامه شما را عملی کنیم به ما سنگ می زنند. فراموش نکنید ۲۰ روز با سه بازیکن تمرین کردیم و برنامه ما لطمه خورد.

کی روش ادامه داد: آقای پروفسور من مطلبی دارم که باید بگویم. وقتی شما وقتی راجع به بازیکنان لیگ صحبت می کنید، باید بگویم چه کسانی این بازیکنان مثل امیری، ابراهیمی و بیرانوند را به باشگاه آورد. مردم ایران یادشان است شما بازیکنان اوکراینی را به پرسپولیس آوردید و هزاران دلار برای آنها پول دادید. شما پشت صحنه برنامه تیم ملی را بایکوت کردید. شما قدرت دارید چون صورت خود را پشت باشگاه پرسپولیس پنهان می کنید. به خاطر همین است که شاید آن کشور برای شما و من کوچک شده است.

وی با کنایه به برانکو و وینفرد شفر، یادآور شد: اعضای خانواده من در تیم ملی نیستند. من برادرم را به عنوان مربی به تیم نیاوردم (طعنه به برانکو). هیچ موقع پسرم را در تیم نیاوردم. (طعنه به شفر) هیچ موقع  در بیزینس دخیل نبودم. برعکس؛ اگر کسی بدهکار باشد این فدراسیون است که به من بدهکار است چون از جیب خودم برای کمپ های تیم ملی هزینه کردم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: می خواهم به برانکو بگویم در همان زمانی که ایشان بازیکنان اوکراینی را آورد که حتی یک دقیقه هم بازی نکردند، از جیب خودم برای ساختمان پک امکانات خریدم. موفق باشید آقای برانکو! فقط حقایق را می گویم. در چهار سال گذشته باید ساکت می شدم تا بدانیم چه شخصی دارد حقایق را پنهان می کند.

کی روش در پایان در خصوص احتمال تمدید قراردادش و حضورش روی نیمکت ایران در جام ملتها گفت: باعث افتخار است که فدراسیون به من این پیشنهاد را داده است. آماده‌ام به این توافق پایبند باشم. اگر با فدراسیون به توافق برسم شرط می گذارم که قبول نمی کنم اتفاقات قبل پیش بیاید.  اگر بخواهیم برنامه‌ های آماده سازی خود را عملی کنیم هواداران به سمت من سنگ می زنند.