پنجمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه کشف قیمت شد
پنجمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه کشف قیمت شد

عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت کشت و دام قیام اصفهان به عنوان پنجمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، با کشف قیمت هر سهم این شرکت به ارزش ۲۳۶۹ ریال امروز در فرابورس انجام شد.  عرضه اولیه تعداد ۳۵میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت کشت و دام قیام اصفهان(سهامی عام) به عنوان […]

عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت کشت و دام قیام اصفهان به عنوان پنجمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، با کشف قیمت هر سهم این شرکت به ارزش ۲۳۶۹ ریال امروز در فرابورس انجام شد.

 عرضه اولیه تعداد ۳۵میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت کشت و دام قیام اصفهان(سهامی عام) به عنوان پنجمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی “زقیام”، امروز(دوشنبه) در بازار دوم فرابورس ایران انجام و هر سهم این شرکت ۲۳۶۹ ریال کشف قیمت شد.

در این عرضه اولیه به هر سهامدار حقوقی و حقیقی حداکثر ۷۰۰سهم اختصاص داده شده و در دامنه سفارش نیز مبلغ ۲۳۰۰ تا ۲۳۶۹ ریال تعیین شده بود که به هر خریدار در این عرضه اولیه ۳۰۰ سهم رسید.

این گزارش می‌افزاید: شرکت کشت و دام قیام اصفهان با نماد «زقیام» در هجدهم اسفندماه سال ۱۳۹۵ در گروه زراعت و خدمات وابسته، زیرگروه کشاورزی و و خدمات دامپروری به غیر از دامپزشکی در بازار دوم فرابورس پذیرش و در تاریخ ۲۴ آبان ماه سال ۱۳۹۶ به عنوان یکصد و شصت و هفتمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شده است.

موضوع فعالیت این شرکت نیز انجام کلیه امور مربوط به کشاورزی، دامداری، پرورش طیور، زنبور عسل، ماهی و هر گونه حیوان دیگر به منظور استفاده از پشم، گوشت و شیر است.

شایان ذکر است از ابتدای امسال تا کنون عرضه اولیه تعداد ۱۸۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با کشف قیمت هر سهم ۶۵۰۰ ریال در ۱۳ خرداد در بورس، عرضه اولیه تعداد ۱۳۰میلیون سهم معادل ۱۰ درصد سهام شرکت پتروشیمی غدیر با کشف قیمت هر سهم ۱۷۰۰ ریال در روز ۱۳ تیرماه در فرابورس، عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور با کشف قیمت هر سهم ۱۵۲۴ ریال در روز ۱۹ تیرماه در فرابورس و عرضه اولیه تعداد ۳۰۰ میلیون سهم معادل ۵ درصد از سهام شرکت پتروشیمی پارس با کشف قیمت هر سهم ۲۴ هزار ریال در بورس انجام شده و با عرضه تعداد ۳۵میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت کشت و دام قیام اصفهان و با کشف قیمت هر سهم ۱۷۰۰ ریال از پنجمین عرضه اولیه امسال بازار سهام در فرابورس ایران رونمایی شد.