پیروزی دراماتیک بلژیک/ «آفتاب تابان» با درخشش از جام رفت!
پیروزی دراماتیک بلژیک/ «آفتاب تابان» با درخشش از جام رفت!

تیم ملی فوتبال بلژیک در ثانیه های پایانی بازی با ژاپن موفق به برد شد تا به یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه صعود کند. مردان سرزمین آفتاب تابان با سربلندی ازجام رفتند. دیدار تیم های ملی فوتبال ژاپن و بلژیک از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه برگزار […]

تیم ملی فوتبال بلژیک در ثانیه های پایانی بازی با ژاپن موفق به برد شد تا به یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه صعود کند. مردان سرزمین آفتاب تابان با سربلندی ازجام رفتند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ژاپن و بلژیک از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه برگزار شد که با پیروزی سه بر دو بلژیک به اتمام رسید.

هاراگوچی(۴۸) و اینویی (۵۳) برای ژاپن و ورتونگن (۶۹) و فیلینی (۷۴) و چادلی (۹۴) گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال ژاپن بر خلاف انتظار بازی رو به جلو را در دستور کار قرار داده تا ستاره های بلژیک نتوانند موقعیت های زیادی را روی دروازه چشم بادامی ها ایجاد کنند. فرصت های دو تیم در نیمه اول به گل تبدیل نشد تا دو تیم شانس گلزنی خود را در نیمه دوم بسنجند.

بازیکنان ژاپن در ابتدای نیمه دوم با هنرنمایی مهاجمان خود توانستند گل اول را در دقیقه ۴۸ توسط هاراگوچی به ثمر برسانند تا نشان دهند هیچ ترسی از حریف خود ندارند.

حملات ژاپنی ها ادامه پیدا کرد تا اینویی در دقیقه ۵۳ باز هم دروازه کورتوا در بلژیک را باز کند.

دو گلی که نماینده اروپا را به حملات همه جانبه وادار کرد تا این تیم بتواند روی اشتباه دروازه بان ژاپن گل اول و دوم را به ثمر برساند.

چشم بادامی ها در ادامه حملات خطرناکی را روی دروازه بلژیک ایجاد کردند اما هیچکدام از موقعیت هایشان تبدیل به گل نشد تا بلژیک در کمال ناباوری گل پیروزی بخش خود را در ثانیه های پایانی به ثمر برساند و برنده این بازی مهیج لقب بگیرد.