پیروزی کرواسی مقابل نیجریه
پیروزی کرواسی مقابل نیجریه

تیم ملی کرواسی مزد حملات پرتعداد خود را در نخستین بازی از رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را با کسب پیروزی مقابل نیجریه بگیرد. تیم ملی فوتبال کرواسی از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را مقابل تیم ملی نیجریه به میدان رفت و در نهایت با […]

تیم ملی کرواسی مزد حملات پرتعداد خود را در نخستین بازی از رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را با کسب پیروزی مقابل نیجریه بگیرد.

تیم ملی فوتبال کرواسی از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را مقابل تیم ملی نیجریه به میدان رفت و در نهایت با برتری دو بر صفر پیروز از میدان خارج شد.

اتوبو(۳۲ – گل به خودی) و لوکا مودریچ (۷۲ – پنالتی) برای کرواسی گل زدند.

شاگردان زلاتکو دالیچ در تیم کرواسی که حملات پردامنه ای روز دروازه حریف در نیمه اول داشتند، مزد زحمات خود را در ۴۵ دقیقه نخست روی یک کرنر با اشتباه مدافع نیجریه گرفته و یک بر صفر پیش افتادند. اتوبو در دقیقه ۳۲ دروازه نیجریه را به اشتباه باز کرد تا بازی با همین تک گل در نیمه اول به پایان برسد.

نیمه دوم بازیکنان نیجریه با اتکا به قدرت بدنی بالای  خود تلاش زیادی بر جبران گل خورده داشتند اما باز هم حرفه ای گری بازیکنان کرواسی به دردشان خورد تا آنها باز هم در نیمه دوم با خطایی که بر روی مانژوکیچ انجام شد به پنالتی برسند. لوکا موردیچ کاپیتان این تیم پشت ضربه پنالتی ایستاد و در دقیقه ۷۲ دروازه نیجریه را باز کند.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا بعد از تساوی آرژانتین و ایسلند، کرواسی با ۳ امتیاز حاصل از این پیروزی صدرنشین گروه D باشند.