تمام پیشرفت و مقاومت ما درسایه مدرسه است
تمام پیشرفت و مقاومت ما درسایه مدرسه است

رئیس‌جمهور با بیان اینکه مدرسه جایگاه علم، تعلیم، تربیت، مهارت آموزی و آمادگی برای ورود به جامعه است، گفت: همه پیشرفت، مقاومت و ایستادگی ما در سایه مدرسه است. حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز(یکشنبه) در مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال جدید تحصیلی که در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی عترت در تهران […]

رئیس‌جمهور با بیان اینکه مدرسه جایگاه علم، تعلیم، تربیت، مهارت آموزی و آمادگی برای ورود به جامعه است، گفت: همه پیشرفت، مقاومت و ایستادگی ما در سایه مدرسه است.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز(یکشنبه) در مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال جدید تحصیلی که در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی عترت در تهران برگزار شد، با بیان اینکه ایمان، اعتقاد، راه و سبک زندگی، زبان و اخلاق ما از خانه و مدرسه آغاز می شود، اظهار داشت: مدرسه جایگاه علم، تعلیم، تربیت، مهارت آموزی و آمادگی برای ورود به جامعه است و به دانش آموزان برای انجام کارهای بزرگ باید اعتماد کرد.

وی با اشاره به اینکه آغاز مهرماه هر سال باید روز نشاط دانش آموزان باشد، گفت: آموزش و پرورش باید در عمل به جامعه نشان دهد بین مرد و زن تفاوتی وجود ندارد. ایمان، اعتقاد، راه و سبک زندگی، زبان و اخلاق ما از خانه و مدرسه آغاز می شود و فاصله خانه تا مدرسه باید کوتاه شود چراکه مدرسه محل اتصال امروز و فردا است.

روحانی با بیان اینکه همه پیشرفت، مقاومت و ایستادگی ما در سایه مدرسه است، ادامه داد: آغاز مهرماه هر سال باید روز نشاط دانش آموزان باشد و آموزش و پرورش باید در عمل به جامعه نشان دهد بین مرد و زن تفاوتی وجود ندارد. باید احترام به یکدیگر را بیشتر بیاموزیم.