چتر نظارتی کمیسیون امنیت مجلس بر سر کالاهای قاچاق
چتر نظارتی کمیسیون امنیت مجلس بر سر کالاهای قاچاق

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد، با اشاره به واردات کالاهای قاچاق به کشور، گفت: متاسفانه آمار ورود کالاهای قاچاق به کشور ناراحت کننده است که باید تدبیر درستی برای مقابله با آن انجام شود. وی با بیان اینکه پدیده قاچاق […]

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد، با اشاره به واردات کالاهای قاچاق به کشور، گفت: متاسفانه آمار ورود کالاهای قاچاق به کشور ناراحت کننده است که باید تدبیر درستی برای مقابله با آن انجام شود.
وی با بیان اینکه پدیده قاچاق یک پدیده منفی در اقتصاد کشور است، افزود: نقش این پدیده شوم در کاهش تولید و عدم موفقیت کارخانه ها در بخش تولید تاثیر منفی دارد و راه حل مبارزه با قاچاق تنگ کردن روزنه های ورود آن است و اجازه داده نشود که قاچاق ادامه داشته باشد.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع مربوط به قاچاق کالا در کمیته پیگیری مسائل اقتصادی کمیسیون امنیت ملی پیگیری می شود، یادآور شد: این کمیسیون نیز به موضوعاتی دیگر همانند گسترش همکاری های اقتصادی با کشورهای مختلف، امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق ورود کرده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: کمیسیون امنیت چند جلسه با حضور مسئولان ذیربط در بخش مبارزه با قاچاق کالا و امنیت اقتصادی برگزار کرده است که این جلسات همچنان ادامه خواهد داشت.