چلسی نمی‌خواهد آلیسون به لیورپول برود
چلسی نمی‌خواهد آلیسون به لیورپول برود

دیروز در خبرها آمده بود که لیورپول برای جذب دروازه‌بان برزیلی رم آلیسون دست به کار شده. ولی امروز روزنامه‌ی میرر گزارش داده که چلسی حالا قصد دارد دست لیورپول را در پوست گردو بگذارد. دیروز در خبرها آمده بود که لیورپول گفتگو با رم را آغاز کرده تا آلیسون را با قراردادی به ارزش […]

دیروز در خبرها آمده بود که لیورپول برای جذب دروازه‌بان برزیلی رم آلیسون دست به کار شده. ولی امروز روزنامه‌ی میرر گزارش داده که چلسی حالا قصد دارد دست لیورپول را در پوست گردو بگذارد.

دیروز در خبرها آمده بود که لیورپول گفتگو با رم را آغاز کرده تا آلیسون را با قراردادی به ارزش ۸۲ میلیون دلار به خدمت بگیرد. ولی حالا چلسی آماده است که با پیشنهادی ۹۲ میلیون دلاری مانع از پیوستن این دروازه‌بان خوب برزیلی به رقیبش در لیگ برتر شود.

از سوی دیگر روزنامه‌ی مارکا گزارش داده که تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی چلسی که در جام جهانی جایزه‌ی دستکش طلایی را بدست آورد قصد دارد با قراردادی ۴۱ میلیون دلاری به رئال مادرید بپیوندد. کورتوا در فاصله‌ی سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ در اتلتیکو مادرید بازی کرده بود و مدتها بود که خبرهایی درباره‌ی حضور قریب‌الوقوع او در اسپانیا مطرح می‌شد. خانواده‌ی کورتوا در این مدت در اسپانیا زندگی می‌کردند.

با توجه به اینکه از قرارداد کورتوا با چلسی تنها یک سال باقی مانده، آبی‌های لندن مجبور خواهند شد او را با قیمتی نسبتاً ارزان بفروشند چون همین قیمت ارزان بهتر از آن است که او سال دیگر به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند.