کار و تلاش در جامعه‌ی تولید محور ارزش محسوب می‌شود
کار و تلاش در جامعه‌ی تولید محور ارزش محسوب می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کار و تلاش در جامعه‌ی تولید محور ارزش محسوب می‌شود. علی ربیعی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان ممسنی با اشاره به تفاوت‌های جامعه‌ی رانتی و تولید محور، گفت: تجربه‌های بین‌المللی و تاریخی نشان می‌دهد که جوامع تولید محور حتی پس از نابودی با کار […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کار و تلاش در جامعه‌ی تولید محور ارزش محسوب می‌شود.

علی ربیعی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان ممسنی با اشاره به تفاوت‌های جامعه‌ی رانتی و تولید محور، گفت: تجربه‌های بین‌المللی و تاریخی نشان می‌دهد که جوامع تولید محور حتی پس از نابودی با کار و تلاش به عرصه‌های جهانی بازگشته‌اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ثبات امنیت را از مزایای بزرگ ایران اسلامی دانست و گفت: در سایه‌ی همین امنیت توانسته‌ایم طی این سال‌ها رشد را تجربه کنیم.

ربیعی افزود: امیدوارم بتوانیم تا سال ۱۴۰۰ رشد و توسعه‌ی مناسبی را در کشور تجربه کنیم.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در بیست و ششمین سفر استانی، برای سومین بار به استان فارس سفر کرده است. وی در این سفر دو روزه که از دوشنبه ۱۰ اردیبهشت آغاز شده است، از شهرستان‌های آباده، ممسنی و سپیدان بازدید و در برنامه‌های جشن کارگری این شهرها شرکت کرد.

وزیر تعاون قرار است عصر امروز سه‌شنبه با حضور در شیراز، در جشنی که به مناسبت ۱۱ اردیبهشت و بزرگداشت روز کارگر برگزار خواهد شد، شرکت و سخنرانی کند.