هدفم المپیک توکیو است و به فکر رفتن از ورزش قهرمانی نیستم
هدفم المپیک توکیو است و به فکر رفتن از ورزش قهرمانی نیستم

دارنده مدال المپیک در کشتی آزاد گفت: به نظرم گزینه‌ای بهتر از رسول خادم برای ریاست فدراسیون کشتی وجود ندارد. کمیل قاسمی درباره حضورش در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اظهار داشت: من تجربه مسابقات جهانی و المپیک دارم و سختی‌های ورزش قهرمانی را لمس کرده‌ام و می‌دانم ورزشکاران چه شرایطی را تجربه می‌کنند. […]

المپیک

دارنده مدال المپیک در کشتی آزاد گفت: به نظرم گزینه‌ای بهتر از رسول خادم برای ریاست فدراسیون کشتی وجود ندارد.

کمیل قاسمی درباره حضورش در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اظهار داشت: من تجربه مسابقات جهانی و المپیک دارم و سختی‌های ورزش قهرمانی را لمس کرده‌ام و می‌دانم ورزشکاران چه شرایطی را تجربه می‌کنند. به همین دلیل فکر می‌کنم می‌توان راهکارهایی را برای بهبود شرایط ورزشکاران ارائه داد و آنها را به گوش مسئولان رساند.

وی درباره نامزدی‌اش در این انتخابات گفت: کاندیداتوری من به معنای جدایی از ورزش قهرمانی نیست. در واقع به فکر رفتن از ورزش قهرمانی نیستم، اما تا جایی که بتوان ورود پیدا کرد و نظرات ورزشکاران را درج کرد، جلو می‌روم. همچنین باید بگویم هدفم المپیک توکیو است.

قاسمی درباره آخرین شرایطش گفت: ۱۰ روز است که تمریناتش را پس از مصدومیتی که داشتم، آغاز کرده‌ام و خودم را برای لیگ جهانی کشتی که یک ماه بعد برگزار می‌شود، آماده می‌کنم.

وی در خصوص انتقادات از عملکرد محمد طلایی عنوان کرد: موضوع سرمربیگری یک بحث کارشناسی می‌خواهد. ما شورای فنی داریم و این شورا مسلما به کسی اعتماد می‌کند که بتواند به کشتی کمک کند. طلایی هم آدم بزرگی است و افتخارات زیادی در کارنامه دارد. به هر حال هر کسی ایراد و حسن دارد. نمی‌توان گفت که ایراد فقط از طلایی است، بلکه همه اعضای کادر فنی در برد و باخت‌ها سهیم هستند.

قاسمی در پایان درباره انتخابات فدراسیون کشتی گفت: کارنامه نامزدها مشخص است. به نظرم رسول خادم به لحاظ مدیریتی و فنی کمک زیادی در چهار سال اخیر داشته و معتقدم کسی بهتر از خادم برای ریاست فدراسیون کشتی نداریم.