گرشاسبی: زیر بار تغییر میزبانی بازی پرسپولیس و الدحیل نمی‌رویم
گرشاسبی: زیر بار تغییر میزبانی بازی پرسپولیس و الدحیل نمی‌رویم

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اعلام رای نهایی فیفا درباره نقل و انتقالات این باشگاه یک هفته به تعویق افتاده است، به خبر تغییر میزبانی بازی با الدحیل واکنش نشان داد. حمیدرضا گرشاسبی درباره آخرین وضعیت لغو محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات گفت: هواداران دنبال این هستند که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس […]

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اعلام رای نهایی فیفا درباره نقل و انتقالات این باشگاه یک هفته به تعویق افتاده است، به خبر تغییر میزبانی بازی با الدحیل واکنش نشان داد.

حمیدرضا گرشاسبی درباره آخرین وضعیت لغو محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات گفت: هواداران دنبال این هستند که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود. ما تماس های مکرری با وکیل باشگاه داشتیم و ایشان اعلام کرد دوم یا سوم خرداد فیفا حکم را ابلاغ می کند.

وی ادامه داد: دادگاه عالی ورزش نظرش را به فیفا اعلام کرده و ما هم منتظر ابلاغ فیفا هستیم تا تکلیفمان را بدانیم، مجددا پیگیر شدیم و فهمیدیم اعلام رای یک هفته دیگر به تعویق افتاده است. یعنی احتمالا دهم خرداد رای به ما ابلاغ می شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در جلسه دادخواهی ما در دادگاه عالی ورزش مسئولان فیفا حضور نداشتند. برای همین نمایندگان فیفا باید خودشان هم درجریان دادگاه قرار بگیرند.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که با این حساب امیدواری برای رفع محرومیت پرسپولیس از کجا نشات گرفته است؟ گفت: ما داریم پیگیری می کنیم و وکیل باشگاه هم پالس های مثبتی داده که نظر دادگاه عالی ورزش منفی نبوده؛ بنابراین باید کمیسیونی در فیفا تشکیل شود تا رای دادگاه عالی را تایید یا رد کند.

وی در ادامه با اشاره به رویارویی پرسپولیس و الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر بار که با بازیکنان و برانکو جلسه داشتم آنها اشتیاق داشتند با قوی ترین تیم ها بازی کنند. پرسپولیس با تیم های خوب بهتر بازی می کند. در بعضی از رسانه ها و صفحات فضای مجازی عنوان می شود که پرسپولیس بد آورده ولی همین جا به شما می گویم که ما خوش شانسی آوردیم. پرسپولیس باید پرسپولیس باشد.

گرشاسبی در خصوص اینکه با مشخص شدن قرعه پرسپولیس چاره ای جز زدن این حرف ها ندارد، گفت: خیر اینطور نیست. پرسپولیس هم در لیگ ایران قهرمان شده و شاخص های برتر را از آن خود کرده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص همزمانی دیدار برگشت با الدحیل با شب تاسوعا و پیشنهاد برگزاری دیدار برگشت در قطر تصریح کرد: باید بگویم یک سوءتفاهم پیش آمده است و از یک صحبت برداشت های مختلفی صورت گرفته. من خودم در جریان نبودم. گویا قبل از قرعه کشی لیگ قهرمانان، فدراسیون فوتبال پیش دستی کرده و نامه ای به AFC زده است. دراین نامه فدراسیون عنوان کرده چون این مسابقه همزمان با مراسم سوگواری در ایران است برنامه ای اتخاذ کنید تا شرایط مثل بازی دو سال پیش تیم ملی ایران و کره جنوبی نشود و به درخواست ما احترام بگذارید.

وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به فدراسیون اعلام می کند شما می توانید پیشنهاد دهید برنامه میزبانی جابجا شود که با این امر موافقت نشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: تا این لحظه که برنامه بازی برگشت پرسپولیس عوض نشده و اگر کسی هم بخواهد این برنامه را جابجا کند زیر بار نمی رویم؛ هیچکس فکرش را هم نکند.

گرشاسبی در پایان درباره جذب بازیکنان جدید گفت: بارها از چند بازیکن عزیز خودمان درخواست کردیم سریع تر به باشگاه بیایند تا با تمدید قرارداد تکلیف شان را روشن کنند. آنها به دلایل مختلف این کار را به تعویق انداختند ولی ما همچنان منتظریم، خیلی از بزرگان فوتبال می خواهند به پرسپولیس بیایند ولی اولویت ما بچه های دوست داشتنی خودمان است. پرسپولیس نباید از این بلاتکلیفی آسیب ببیند.