از درخواست کی‌روش برای گرفتن ملی پوشان در اردیبهشت‌ماه بی خبرم
از درخواست کی‌روش برای گرفتن ملی پوشان در اردیبهشت‌ماه بی خبرم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه انتظار می‌رود سرپرست باشگاه مشکلات مالی را حل کند، گفت: از درخواست کارلوس کی‌روش برای گرفتن ملی پوشان در اردیبهشت‌ماه بی خبرم. برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: نیم فصل تمام شده است. به بازیکنانم و کسانی که در موفقیت پرسپولیس شریک بودند، تبریک […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه انتظار می‌رود سرپرست باشگاه مشکلات مالی را حل کند، گفت: از درخواست کارلوس کی‌روش برای گرفتن ملی پوشان در اردیبهشت‌ماه بی خبرم.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: نیم فصل تمام شده است. به بازیکنانم و کسانی که در موفقیت پرسپولیس شریک بودند، تبریک می گویم. ما نسبت به پارسال ۴ امتیاز بیشتر داریم و ۹ گل هم بیشتر زده ایم.

وی افزود: مسئله مهم دیگر این بود که دربی را بردیم. از بازیکنانم به خاطر تلاش و تحملشان تشکر می کنم. باشگاه به هر حال به بازیکنان بدهی دارد. صحبتهایی هم که اخیرا مطرح می شود به بازیکنان خیلی پول داده شده است، درست نیست.  انتظار داریم گرشاسبی مشکل مالی را به تدریج حل کند.

سرمربی پرسپولیس گفت:ما وقتی برای جشن گرفتن نداریم. بازی بعدی ما با بادران در جام حذفی است. این بازی را جدی گرفته ایم.

برانکو درباره جلسه اش با گرشاسبی و مسئله مطالباتش از باشگاه، گفت: ما درباره پرداخت صحبت نمی کنیم. دو سال و نیم است که ما تسویه نکرده ایم. گرشاسبی نه تنها با من بلکه با تمام بازیکنان این تسویه را خواهد داشت. اینکه در رسانه ها عنوان می شود بازیکنان چقدر پول گرفته اند، صحت ندارد. به زودی دریافتی تمام بازیکنان مشخص و شفاف سازی می شود تا موقعیت روشنی از نظر مالی داشته باشیم.

وی در خصوص محرومیت مهدی طارمی و آقای گلی علی علیپور به جای وی، تصریح کرد: هواداران حق داشتند با محرومیت طارمی نگران باشند. بازی نکردن طارمی برای ما فقدان بزرگی است. او بهترین بازیکن در دو سال گذشته لیگ بود. از علیپور انتظار داشتیم و داریم که گل بزند و روز به روز بهتر از این هم بشود. باید بدانیم تمام بازیکنان بخصوص مهاجمان یک دوره ای دارند که توپشان به گل تبدیل نمی شود. در این مواقع باید با کار و تمرین نقص را برطرف کرد. تمام مهاجمان دنیا این خلاء را دارند.  حتی رونالدو و بنزما هم چهار یا پنج گل زده اند.

سرمربی پرسپولیس درباره درخواست کی روش برای گرفتن بازیکنان ملی پوش در اردیبهشت ماه همزمان با بازی های لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: من اطلاعی ندارم. باید نامه ای رسمی از فدراسیون بیاید که تاریخش چه زمانی است و بعد یک برنامه به ما بدهند. آن موقع می توانیم بحث کنیم. اینکه در رسانه ها عنوان می شود، من این زبان را بلد نیستم. نه مطبوعات را می خوانم نه تلویزیون می بینم. فقط بازی ها را می بینم.

برانکو درباره اینکه کی روش گفته بود باید با سرمربیان لیگ جلسه داشته باشد، یادآور شد: بازهم می گویم از این موضوع بی خبرم. سرمربی تیم ملی روش کار خودش را دارد. این وظیفه من نیست که سفارشی داشته باشم. مسئله شخصی هر سرمربی تیم ملی است و آنها بسته به نیازشان صحبت می کنند.

وی درباره سفر گرشاسبی به ترکیه برای رایزنی با ریزه اسپور و احتمال جدایی طارمی در پایان فصل تصریح کرد: می دانم که گرشاسبی دیروز ترکیه بود و می دانم قرارداد طارمی رو به اتمام است ولی نه فقط طارمی؛ قطعا برای سایر بازیکنان هم پیشنهاد تمدید می شود. اینکه از کجا قرار است منابع مالی تامین شود را نمی دانم. باید منافع مشترک بین بازیکن و باشگاه مطرح باشد و این یعنی حرفه ای گری.

برانکو درباره اینکه شرط تمدید قراردادش، تمدید قرارداد بازیکنان بوده است؟ گفت: من چنین شرطی نداشتم. طبیعی است از من سئوال می شود که با کدام بازیکن تمدید کنیم یا تمدید نکنیم. این طبیعی است. ما کادر بازیکنان عالی داریم که نتایج عالی گرفته اند. ما چند بازیکن دیگر به جز بازیکنان اصلی داریم که از آنها هم خیلی راضی هستم. بازیکنانم هم حرفه ای هستند.مطمئنم نیمار پاریسن ژرمن را دوست ندارد ولی رفت چرا؟ چون او حرفه ای است.

وی در خصوص ادامه کارش در پرسپولیس به صورت متوالی و چند ساله همانند علی پروین یا فرگوسن در منچستریونایتد، تاکید کرد: این نتیجه است که مربی را در یک تیم نگه می دارد یا او را بیرون می کند. من  سه سال است در پرسپولیس هستم. ابتدای حضورم در پرسپولیس این تیم برای بقا می جنگید. همان سال اول هم که آمدم، قهرمان بودیم و با اختلاف گل، قهرمانی را از دست دادیم. پارسال هم قهرمان شدیم. امسال هم فاصله خوبی با رقیبان داریم. همه چیز امکانش هست. اگر توافق بشود، می مانم. افتخار می کنم مرا با فرگوسن یا علی پروین مقایسه می کنید. برای تمام کاری که توانسته‌ام انجام بدهم هم افتخار می کنم. مردم و بازیکنان از کار من و کادر فنی راضی هستند.

برانکو درباره سفرش به ابوظبی برای تماشای بازی رئال مادرید – الجزیره در جام باشگاه های جهان، گفت: امروز به دوبی می روم. هم مودریچ و هم سرمربی تیم ملی کرواسی مرا به تماشای این بازی دعوت کرده اند. پنجشنبه ساعت ۱۱ هم سر تمرین پرسپولیس هستم.

وی در خصوص حضورش در ورزشگاه بن زاید ابوظبی برای تماشای بازی رئال و اینکه این ورزشگاه به خاطر دریافت چهار گل از الهلال برایش یادآور خاطرات تلخ خواهد بود، گفت: فکر  نمی کنم بازی در استادیوم الجزیره برگزار شود بلکه در استادیوم ۷۰ هزار نفری ابوظبی برگزار می شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا اگر راکیتیچ از تیم بارسلونا هم او را برای تماشای بازی بارسا دعوت می کرد پاسخ مثبت می داد؟ گفت: بله به تماشای آن بازی هم می رفتم. زمانی که مورینیو سرمربی رئال بود یکبار به کمپ این تیم رفتم. آن موقع در چین کار می کردم.