گله مندی نماینده مجلس از وزرای نیرو و کشاورزی/ به جای شعار اقدام کنیم!
گله مندی نماینده مجلس از وزرای نیرو و کشاورزی/ به جای شعار اقدام کنیم!

بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد با گله مندی از وزرای نیرو و کشاورزی دولت روحانی، گفت: در بسیاری از روستاها مردم مشکلات کشاورزی و تامین آب شرب دارند که تاکنون هیچ رسیدگی از سمت وزارت نیرو و کشاورزی نشده است. وی با […]

بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد با گله مندی از وزرای نیرو و کشاورزی دولت روحانی، گفت: در بسیاری از روستاها مردم مشکلات کشاورزی و تامین آب شرب دارند که تاکنون هیچ رسیدگی از سمت وزارت نیرو و کشاورزی نشده است.
وی با بیان اینکه چرا وزارتخانه های مربوطه به این موضوع مهم رسیدگی نمی کنند، تصریح کرد: هرازگاهی جمع زیادی از مردم به نمایندگان خود مراجعه می کنند و ابراز گله مندی از عدم پاسخ مسئولین دولتی به خواسته هایشان را دارند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: در روستاها مشکلات فراوانی دیده می شود که خوب است قدری دولتمردان به این روستاها سفر کنند تا از نزدیک درد مردم را احساس نمایند.
عبداللهی با عنوان کردن این مطلب که شعارهایمان باید با اقدام و عملمان یکی باشد، گفت: نزدیک انتخابات که می شود بدنبال حل مشکلات مردم می افتیم و شعارهای آنچنانی سر می دهیم، ولی پس از انتخابات فراموش می کنیم که چه شعاری سر دادیم و باید برای ملت چه بکنیم.