گواردیولا: ۱۰۰ امتیاز باور نکردنی است، من حرفی ندارم!
گواردیولا: ۱۰۰ امتیاز باور نکردنی است، من حرفی ندارم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از دستاوردهای تیمش در فصل جاری پرداخت. سیتیزن ها امروز با برتری ۰-۱ در دقایق پایانی برابر ساوتهمپتون، به رکورد فوق العاده ۱۰۰ امتیاز رسیده و به اولین تیم لیگ جزیره تبدیل شدند که به امتیازاتی سه رقمی در پایان فصل دست یافتند. گواردیولا گفت: “باور نکردنی است، من […]

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از دستاوردهای تیمش در فصل جاری پرداخت.

سیتیزن ها امروز با برتری ۰-۱ در دقایق پایانی برابر ساوتهمپتون، به رکورد فوق العاده ۱۰۰ امتیاز رسیده و به اولین تیم لیگ جزیره تبدیل شدند که به امتیازاتی سه رقمی در پایان فصل دست یافتند.

گواردیولا گفت: “باور نکردنی است، من حرفی ندارم، ۱۰۰ امتیاز و کسب ۵۰ امتیاز در خانه و ۵۰ امتیاز بیرون از خانه، این باور نکردنی است.

هیچ چیز تغییر نکرده است اما ما در آخرین ثانیه گل زدیم و پیروز شدیم. هنگامی که به ۱۰۰ امتیاز می رسید برای هر باشگاهی دستاوردی ویژه است و من فکر می کنم این رکورد برای مدتی طولانی دست نخورده باقی خواهد ماند.

ما بدون تسلیم شدن در طول فصل به این دستاورد رسیدیم. امروز بازی با ساوتهمپتون بسیار دشوار بود زیرا آنها خیلی خوب دفاع می کردند اما در نهایت با پاس دیدنی دی بروین و ضربه گابریل پیروز شدیم.”