باید قبول کنیم ژاپن تیم خوب و بابرنامه‌ای است
باید قبول کنیم ژاپن تیم خوب و بابرنامه‌ای است

سرمربی تیم ملى فوتسال کشورمان گفت که اعضای این تیم با یکی از تماشاگران صحبت کرده‌اند و او برای اعضای تیم غذا می‌آورد. سید محمد ناظم‌الشریعه درباره پیروزی ۷ بر یک تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ازبکستان در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازی نیمه‌نهایی شرایط خاصی دارد، چون در صورت شکست در این […]

سرمربی تیم ملى فوتسال کشورمان گفت که اعضای این تیم با یکی از تماشاگران صحبت کرده‌اند و او برای اعضای تیم غذا می‌آورد.

سید محمد ناظم‌الشریعه درباره پیروزی ۷ بر یک تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ازبکستان در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازی نیمه‌نهایی شرایط خاصی دارد، چون در صورت شکست در این مرحله و عدم راهیابی به فینال، چیزهای زیادی را از دست می‌دادیم. همانند دیدار قبلی مقابل تایلند، تلاش کردیم تمرکز خود را حفظ کنیم و بازی را سخت گرفتیم. خداراشکر با یک برتری پرگل به فینال رسیدیم.

وی درباره دیدار فینال مسابقات که فردا (یکشنبه) بین ایران و ژاپن برگزار خواهد شد، گفت: فینال شرایط متفاوتی دارد و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را مقابل این تیم به‌نمایش بگذاریم. ژاپن تیم بسیار خوبی است و شرایط متفاوتی با سایر تیم‌ها دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که “آیا ژاپن می‌تواند مشکلی برای تکرار قهرمانی ما ایجاد کند یا خیر؟”، تصریح کرد: باید قبول کنیم ژاپن تیم خوب و بابرنامه‌ای است و دو دوره قبل، ایران را در فینال شکست داد. ان‌شاءالله که مشکلی برای تکرار قهرمانی ایران ایجاد نمی‌شود. بچه‌ها به‌خاطر شرایط بدنی که دارند، خسته هستند اما مصدومیتی ندارند.

ناظم‌الشریعه در مورد شرایط غذایی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: با یکی از تماشاگران صحبت کردیم و او یک وعده در روز برای ما غذا درست می‌کند و می‌آورد! او در دو روز اخیر، این کار را انجام داده است.