مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (۱۴ اسفند ماه) هوای تهران نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران با بیشینه و کمینه دمای ۲۰ و ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می شود. احد وظیفه افزود: آسمان پایتخت سه شنبه (۱۵ اسفند ماه) نیمه ابری تا ابری و […]

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (۱۴ اسفند ماه) هوای تهران نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران با بیشینه و کمینه دمای ۲۰ و ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می شود.

احد وظیفه افزود: آسمان پایتخت سه شنبه (۱۵ اسفند ماه) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران خواهد بود وکمترین و بیشترین دمای این روز به ۲۱ و ۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد:‌ بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ اسفند ماه) افزایش دما در سواحل دریای خزر قابل ملاحظه و در حدود  ۶تا ۱۰ درجه است و در برخی مناطق سواحل غربی خزر واستان اردیبل وزش باد شدید جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت:‌از بعد از ظهر امروز و طی فردا در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریا خزر رشد ابر ، بارش پراکنده ، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان اظهارکرد: روز سه شنبه ( ۱۵ اسفند ماه) گسترده بارش‌ها علاوه بر این مناطق بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق را نیز فرا خواهد گرفت.