بشار اسد: ادبیات ترامپ بیانگر شخصیت اوست
بشار اسد: ادبیات ترامپ بیانگر شخصیت اوست

رئیس جمهور سوریه در واکنش به اظهارات توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا گفت این سخنان نشانگر شخصیت خود اوست و در شان فردی مانند او نیست. «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه به اظهارات توهین آمیز همتای آمریکایی اش پاسخ داد. اسد در گفتگو با شبکه راشا تودی تاکید کرد آنچه که «دونالد ترامپ» در خصوص […]

رئیس جمهور سوریه در واکنش به اظهارات توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا گفت این سخنان نشانگر شخصیت خود اوست و در شان فردی مانند او نیست.

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه به اظهارات توهین آمیز همتای آمریکایی اش پاسخ داد. اسد در گفتگو با شبکه راشا تودی تاکید کرد آنچه که «دونالد ترامپ» در خصوص وی توییت کرده مختص خود اوست و چنین ادبیاتی تنها از شخص وی انتظار می رود.

رئیس جمهور سوریه در جواب این سوال که پاسخش به سخنان ترامپ چیست تاکید کرد: من چنین ادبیاتی ندارم، من نمی توانم چنین ادبیاتی داشته باشم، چنین ادبیاتی مختص ترامپ است و نشانگر شخصیت اوست.

این در حالی است که ترامپ در یکی از پیام های توییتری خود با استفاده از لفظ توهین آمیز «حیوان» رئیس جمهور قانونی سوریه را خطاب قرار داده بود.

بشار اسد در این مصاحبه که قرار است روز پنج شنبه از شبکه راشا تودی پخش شود یادآور شد: من فکر می کنم یک اصل بسیار شناخته شده وجود دارد که آنچه شما می گویید همان چیزی است که شما هستید. پس او خواسته آنچه را که هست نشان دهد، و این امری طبیعی است.

به گفته رئیس جمهور سوریه استفاده ترامپ از نام مستعار توهین آمیز علیه وی، برای آنچه که در سوریه رخ می دهد، بی اهمیت است.

اسد در ادامه گفت: تنها چیزی که شما را به حرکت وامی دارد، مردمی هستند که شما به آنها اعتماد دارید، مردمی که در سطوح بالای تفکر قرار دارند، کسانی که اندیشمندند، کسانی که منطقی و اخلاق مدار هستند، این آن چیزی است که باید درون شما را به حرکت وادارد، چه مثبت و چه منفی. کسی مانند ترامپ چیزی را در ذهن من به حرکت در نمی آورد.

گفتنی است بشار اسد در گفتگو با «مراد گازدیف» مجری شبکه راشا تودی به بیان وضعیت کنونی سوریه، خروج گروه های مسلح از شهرها از جمله ادلب، تنش های اخیر با رژیم صهیونیستی و حضور نظامیان آمریکایی در شمال این کشور پرداخته است.