ترجمه قرارداد ویلموتس در مجلس
ترجمه قرارداد ویلموتس در مجلس
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ترجمه شده است، گفت: منتظر ارسال قرارداد آندره استراماچونی و کارلوس کی‌روش هم هستیم.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد طیبه سیاوشی درباره قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود به کمیسیون فرهنگی مجلس ارسال شود، گفت: قرارداد به کمیسیون رسیده و کامل ترجمه شده است ولی نمی توانم درباره آن صحبت کنم. تصمیم جمعی در کمیسیون فرهنگی این است که قرارداد استراماچونی سرمربی استقلال و کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی هم به مجلس بیاید و بعد از آن تصمیم لازم گرفته می شود.

وی درباره اینکه گفته می شود قرارداد مارک ویلموتس به نوعی ترکمنچای بسته شده است، یادآور شد: به نظرم این بحث یک مقدار کم لطفی است و به این شدت نیست. به هر حال فدراسیون فوتبال خودش بخشی از این قرارداد را منتشر کرد که درباره تبعات فسخ بود و این بخش قابل نقد و اعتراض است.

عضو کمیسیون فرهنگی در پاسخ به این سئوال که آیا مجلس مجددا از فدراسیون فوتبال بابت این قرارداد توضیح می خواهد؟ تاکید کرد: ممکن است بعد از بررسی هر سه قرارداد، جلسه ای با آقای تاج رئیس فدراسیون و آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار کنیم. همه چیز به تصمیم جمعی در کمیسیون فرهنگی بستگی دارد.

سیاوشی در پایان درباره زمان اعلام نتیجه بررسی قرارداد مارک ویلموتس، گفت: باید قرارداد کی روش و استراماچونی را هم بررسی کنیم. فکر می کنم تا اواخر هفته آینده این اتفاق رخ بدهد.

  • منبع خبر : مهر