جلسه پیش بینی تولید شركت نفت و گاز اروندان در نیمه نخست سال ۱۳۹۹ برگزار گردید
جلسه پیش بینی تولید شركت نفت و گاز اروندان در نیمه نخست سال ۱۳۹۹ برگزار گردید
صبح امروز(دوشنبه 19 اسفند ماه 1398)جلسه پیش بینی تولید نیمه نخست سال 1399 میادین شركت نفت و گاز اروندان با حضور مدیرعامل و مدیران فنی-عملیاتی این شرکت برگزار گردید.

جلسه پیش بینی تولید شركت نفت و گاز اروندان در نیمه نخست سال ۱۳۹۹ برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی؛ صبح امروز(دوشنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۳۹۸)جلسه پیش بینی تولید نیمه نخست سال ۱۳۹۹ میادین شركت نفت و گاز اروندان با حضور مدیرعامل و مدیران فنی-عملیاتی این شرکت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، در ابتدای این جلسه مهندس پورهنگ مدیرعامل شركت با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در طرح مبارزه با كرونا ویروس در سطح شركت بر توجه حداكثری به اصول و نكات بهداشتی اعلامی از سوی ستاد مبارزه با كرونا ویروس تاكید كرد.

مهندس پورهنگ افزود: جهت انجام به موقع فعالیت های فنی-عملیاتی در راستای نگهداشت تولید در میادین تحت مدیریت شرکت نفت و گاز اروندان، برنامه ریزی دقیق، همکاری و هماهنگی تمامی مدیریت های این شرکت نیازمند است، که در این راستا می بایست اساس همه فعالیت های آتی، رعایت اصول ایمنی و حفاظت حداکثری از محیط زیست به عنوان یک اولویت مهم مدنظر قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، با بررسی عملکرد تولید از مخازن و چاه های میادین دارخوین، آزادگان جنوبی و جفیر در سال ۱۳۹۸، اقدامات صورت گرفته در این میادین تشریح گردیده، و راهكارهای مناسب جهت تولید صیانتی از مخازن و تداوم آن در سال ۱۳۹۹ ارائه شد.

همچنین ضمن مقایسه تولید کنونی با برنامه پیش بینی شده، مواردی همچون پروژه های مرتبط و مستقیم با تولید، نیازهای حفاری جدید، تعمیر چاه ها، خدمات فنی و عملیات های مورد نیاز چاه ها، مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع مشكلات و موانع پیش روی تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

در حال حاضر شركت نفت و گاز اروندان دارای تأسیسات سطح الارضی جهت فرآورش نفت به ظرفیت اسمی ۶۴۰ هزار بشكه در روز، نمكزدایی به ظرفیت اسمی ۵۵۰ هزار بشكه در روز و تزریق گاز به ظرفیت اسمی ۲۷۰ میلیون فوت مكعب در روز با فشار تزریق ۷۵۰۰ پام می باشد.