شریعتمداری سکاندار وزارت تعاون شد
شریعتمداری سکاندار وزارت تعاون شد

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۹۶ رای موافق «محمد شریعتمداری» را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کردند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۹۶رای موافق، ۶۳ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از ۲۶۴ نماینده حاضر، محمد شریعتمداری را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کردند. علی لاریجانی رییس […]

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۹۶ رای موافق «محمد شریعتمداری» را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۹۶رای موافق، ۶۳ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از ۲۶۴ نماینده حاضر، محمد شریعتمداری را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کردند.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پس از اعلام آرا ، برای شریعتمداری آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید کرد.
علی ربیعی در دولت دوازدهم مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برعهده داشت که پس از استیضاح وی در مردادماه ۹۷ ، با حکم رییس جمهوری، انوشیروان محسنی بندپی سرپرستی این وزارتخانه را برعهده گرفت.
شریعتمداری نیز که پیش از این در دولت دوازدهم وزیر صنعت، معدن و تجارت بود ، ۲۸ مهرماه ۹۷ از مسئولیت خود در این وزارتخانه استعفا کرد که دکتر روحانی با استعفای وی موافقت کرد و پس از آن وی را برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.
در جلسات امروز مجلس به ترتیب صلاحیت فرهاد دژپسند وزیر پیشهادی امور اقتصادی و دارایی، محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بررسی شد.
محمد شریعتمداری در سال ۹۶ با کسب ۲۴۱ رای موافق و پنج رای مخالف ، ۲۰ رای ممتنع و دو رای باطله از مجموع ۲۸۸ رای نمایندگان مجلس، سکاندار وزارت صنعت، معدن و تجارت در کابینه دولت دوازدهم شد.