مجلس آموزش و پرورش را مکلف به واگذاری اموال خود کرد
مجلس آموزش و پرورش را مکلف به واگذاری اموال خود کرد
نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش پرورش ماده ۲ این طرح را تصویب کردند.

مجلس آموزش و پرورش را مکلف به واگذاری اموال خود کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی صبح اقتصاد، صبح امروز ۲۱/۷/۹۷ نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش پرورش ماده ۲ این طرح را تصویب کردند.

براساس ماده ۲ این طرح وزارت آموزش و پرورش مکلف است بخشهای مازاد املاک واقع در مناطق تجاری و همچنین املاک مازاد خود را با رعایت ملاحظات آموزشی و تربیتی به صورت تجاری و خدماتی با مشارکت بخش‌های خصوصی و تعاونی احداث و نسبت به واگذاری یا اجاره آنها اقدام کند.

طبق این مصوبه واحدهای آموزشی می‌توانند در ساعات خارج از فعالیت رسمی آموزشگاه با تایید اداره آموزش و پرورش منطقه یا ناحیه نسبت به اجاره فضای آموزشی خود به بخش‌های خصوصی و تعاونی جهت انجام فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی اقدام کنند.

در بخش دیگری از نشست امروز، در بین تذکرات نمایندگان، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده ی محلات و دلیجان، با اشاره به دعوت مشاور جورج سورس{پدر انقلاب های مخملی}به تهران اظهار داشت: باید مجلس دستور پیگیری موضوع را صادر کند تا مشخص شود این افراد به کجا وصل هستند و نفوذی‌ها در کشور ما چه می‌کنند؟

شکری