ملت بجوش باش ستم در جــــــریده شد
ملت بجوش باش ستم در جــــــریده شد

  در سال ٨٨ بعد از جریان افشای فتنه تلاشهای زیادی صورت گرفت تا ابعاد فتنه از چشم نظام پنهان بماند و اهداف راهبردی و عناصر پشت پرده ی این کودتای نرم مصون از تعرض بمانند. از مجموع عناصر آشکار فتنه تعدادی فراخوانده شده و محکومیتی هم گرفتند. از جمله این افراد جعفر آقای پناهی […]

 

در سال ٨٨ بعد از جریان افشای فتنه تلاشهای زیادی صورت گرفت تا ابعاد فتنه از چشم نظام پنهان بماند و اهداف راهبردی و عناصر پشت پرده ی این کودتای نرم مصون از تعرض بمانند.

از مجموع عناصر آشکار فتنه تعدادی فراخوانده شده و محکومیتی هم گرفتند.
از جمله این افراد جعفر آقای پناهی و نسرین خانم ستوده بودند که امروز رسانه ها با احتیاط نام میمون و مبارک این عناصر را به قلم میکشند تا مبادا معلوم شود این افراد در چه حلقه ای به خیانت متهم بوده اند!

اتفاقات بسیار هوشمندانه ای توسط سرویس های جاسوسی در شرف وقوعند که برخی با اغماض دولت از نگاهی درست و معنی دار نسبت به فتنه ٨٨ صورت می پذیرد و برخی هم در شرف علنی شدن رابطه عناصر خارجی پشت پرده است که صورت میگیرد و همین جا محل بحث و نگاه مجددی است.

حلقه های اقدامات لو نرفته و مصون مانده ای از آن وقایع شوم و نفرت انگیز در کشور وجود داشت و دور از بلوغ و درک اطلاعاتی نظام در انتخابات ٩٢ سر بر افراشت و موجب انتخابی به معنای مطلق کلمه دور از انتظار نظام گردید و البته با تبلیغات جهت دار بنام خواست مردم و مردم سالاری دینی در ابعاد مختلف توجیه گردید و هنوز هم در صدد زدودن خدشه های ذهنی از دین سالاران نظام بوغ وکرنا میکنند.

اینکه ما بسیج جامعه سکولار در کشور و تحقق خواسته ی آنان را در انتخابات ٩٢ خواست ملی و دین سالاری بدانیم ، اگر نادانی نباشد یقیناً هوشمندی هم نیست و لازم است بین نادانی و هوشمندی ایستگاه درست و مناسب نام گذاری را بیابیم تا قادر به کشف رموز ابعاد آتی فتنه هم باشیم.

امروز و در ماههای آخر سال ٩٢ و به عبارتی قریب به گذشت پنج سال از آن خیانت پیشگیها اقداماتی آغاز شده که نماد پایه گذاری فتنه ای دیگر در دوره ای پنج ساله را هدف گرفته و هوشیار نباشیم هم چوب را و هم پیاز را نوش جان خواهیم نمود.

به اقدامات در شرف تحقق با ذره بین نگاه کنید.
»» عناصر متصل به فتنه در محیط های حساس مثل دانشگاه ها جذب می شوند.
»» رسانه ها بوغ و کرنای تعیین تکلیف سران فتنه را سرداده اند.
»» هیئت پارلمانی اروپا با تقدیر از عوامل فتنه در صدد باز گرداندن روحیه و امید به مایوس شدگان از آن شکست است
»» احمد شهید در تدارک احیای جوّی اتهام برانگیز و بر آمده از گزارش مسموم حقوق بشری در سازمانها و رسانه هاست .
»» صهیونیزم بین الملل در تدارک حفظ جوّ ناامنی بجای آثار امنیت ناشی از توافقنامه در ژنو است.
»» تبلیغات جریان موفق در انتخابات، مشغول به فراموشی کشاندن لزوم گفتمان انقلاب و برجسته کردن عنصر معیشت مردمند.
»» طبل بلوغ قجری از منشاء تئوریک به هدایت جریان حاکم بر لزوم زیردست کردن مجلس شورای اسلامی، در حال کوبش است.
»» و صدها اقدام ریز افزاری و نرم که مجال باز گفتنش در این رقیمه نیست.

همه و همه حکایت از پایه ریزی برای اقدامی است که در انتهای دولت یازدهم و یا فضای انتخابات دوازدهم صورت اقدام بخود خواهد گرفت و هوشیار نباشیم پسخانه به حراج پیشخانه خواهد رفت و حیرت به تاریخ نگاشته .

نه حقیر و نه شما هیچ یک فراموش نکرده ایم که :
مقام معظم رهبری در نماز جمعه بعد از فتنه فرمودند :
«دشمن هر ده سال یک بار توطئه ای کرده است، در حوادث بعد از انتخابات، [٨٨] یکبار دیگر استکبار و ضد انقلاب نقاب دار و آشکار داخلى با تمام قوا و توان به میدان آمدند و هر آن چه در اختیار داشتند براى مقابله با جمهورى اسلامى از نظر سیاسى، روانى و تبلیغاتى و کمک‏هاى مالى و اقتصادى و نرم‏افزارى بسیج کردند اما شکست سنگینى را تجربه کردند که برایشان قابل تصور نبود. پیروزى نظام در این رویارویى مانند همه پیروزى‏هاى گذشته، ضریب امنیت و آسیب ناپذیرى جمهورى اسلامى و تجارب مسئولین و خودآگاهى مردم را بالاتر برد.»
با این توجه که هر ده سال یکبار نظام جمهوری اسلامی ازتوطئه ای جان سالم بدر برده است و به عبارتی ،
ده سال بعد از انقلاب یعنی در سال ۶٨ امام را از ما گرفتند.
ده سال بعد از آن اقدام یعنی در سال ٧٨ فاجعه ای با عنوان ١٨ تیر علم شد.
ده سال بعد از آن فتنه یا کودتای نرم در سال ٨٨ در دستور کار قرارگرفت.
ده سال بعد از آن یعنی در سال ٩٨ چه طرحی در دست دشمن است که از امروز بستر پایه گذاری آن در شرف تحقق است؟ لذاست که باید سرود و مویه کردو به استغفار نشست و ششدانگ هوشیار بود.

ملت بجوش باش ستم در جــــــریده شد،
مجلس بهـوش باش که خنجر خریده شد،
دشمن به عمق جبهه به نرمی خزیده شد،
باخائنین چه نقشه ی شومی کشیده شد،
دست هـــــزار مؤمن و دانا بریـــــده شد.
خاکم بسر که ریشه ی دین دارچیده شد،
بـــــر انقلاب نقشه ز دشمــن شنیده شد،
در باغ کفــــــــر روح امیدی دمیـده شد،
تدبیرِ فتنه ای از نـــــــــــــــو رسیده شد،
دولت بگوش دست تــــوجائیش دیـده شد.

والسلام