اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبری
اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبری
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده کرمان گفت: دستورات لازم برای اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبری داده شده است.

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز( سه‌شنبه ۹ مهر) قوه مقننه و در جریان بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در تذکری خطاب به علی لاریجانی رئیس جلسه، گفت:  از شما به عنوان ریاست مجلس انتظار می‌رود که دستور فرمایید چهارچوب زمانی مشخص و برنامه زمان بندی شده‌ای برای اجرایی شدن سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری که از سوی رهبری ابلاغ شده است، تهیه شود.

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده کرمان گفت: دستورات لازم برای اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبری داده شده است.

وی ادامه داد: سیاست‌های ابلاغی نظام قانون گذاری مطالبه رهبری است و موضوع مهمی است که باید به آن جامه عمل پوشانده شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده کرمان، گفت:دستورات لازم برای اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی رهبری داده شده است.

غلامرضا کاتب در حاشیه جلسه علنی مجلس در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به دستگاه‌های اجرایی بیان کرد:‌ بیشترین بار اجرای این سیاست‌ها بر دوش مجلس است؛ چرا که این مجلس است که می‌تواند با ثبات در قانون شفافیت را در جامعه ایجاد کند. اکنون بحث منافع ملی و مردم مطرح است و لذا همه بخش‌ها باید به این سیاست‌ها توجه کرده و در راستای اجرایی کردن آنها گام بردارند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس تصریح کرد: باید کارگروهی در مجلس تعیین شود تا از اعلام وصول طرح‌هایی که با قانون اساسی و یا شرع مغایرت دارد جلوگیری کند. این گونه هزینه‌های نظام کاهش یافته و وقت مجلس و شورای نگهبان هدر نمی‌رود.

  • منبع خبر : تسنیم