به گزارش واحد علم و فناوری خبرگزاری صبح اقتصاد صدری اظهار کرد: با انجام این عمل ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان از ازدیاد تماس با سامانههای تماس غیر حضوری شرکت مخابرات ایران جلوگیری شده و مراجعه حضوری مشتریان به مراکز مخابراتی کاهش مییابد.”باقیمانده اینترنت پرسرعت مشتریان تعیین تکلیف شد”
وی افزود: تمام تلاش مجموعه شرکت مخابرات ایران در بخشهای دیتا و تلفن ثابت برای مشتریان خانگی و تجاری، تحقق حداکثر رضایتمندی است و به همین منظور در کوچکترین مسائلی که با موضوع رعایت حق الناس مشتریان و ارائه خدمات کامل مرتبط است، اهتمام ویژه توسط کارشناسان و متخصصین شرکت مخابرات ایران لحاظ میشود.
صدری همچنین تاکید کرد: درگاه های ارتباط با مشتریان شرکت مخابرات ایران بویژه سامانه تیکت گذاری اینترنتی adsl.tci.ir فرصت مناسبی برای ثبت مشکلات و نظرات مشتریان است بوده که انتظار داریم توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان اظهار کرد: افزوده شدن ترافیک از روز ۲۵ هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشتریان ، در کاهش تماس مشتریان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات تاثیر قابل ملاحظه ای ایجاد می کند.
درحال حاضر پایان اعتبار حجمی و یا زمانی بستههای اینترنت همراه از طریق پیامک به مشترکین سیمکارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل اطلاعرسانی میشود. براین اساس، رو به اتمام بودن حجم بستههای اینترنت همراه ایرانسل برای کاربران خدمات اینترنت همراه نسل دو، سه و چهار، از طریق پیامک طی دو نوبت به مشترک اطلاع رسانی میشود. اما برای استعلام باقیمانده بسته اینترنت ایرانسل چه راههایی وجود دارد. با فارنت همراه باشید تا تمام راههای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل را با یکدیگر مرور کنیم.
اینترنت همراه در کشور ما به شدت طرفدار دارد. اگر شما هم جز کاربران اینترنت همراه هستید، بیشک یکی از دغدغههایتان مدیریت بسته اینترنتی است. مثلا حتماً برایتان پیش آمده که بخواهید باقی مانده بسته اینترنت همراه اول یا ایرانسل را بدانید تا راحتتر بتوانید تصمیم به تمدید بسته و یا حتی لغو تمدید بستههای خودکار بکنید و یا اینکه به خاطر تمام شدن حجم بسته، اینترنتتان به صورت آزاد حساب نشود.
- منبع خبر : ایسنا