تا اینجا قاضی زاده هاشمی برنده است
تا اینجا قاضی زاده هاشمی برنده است

ظرف چند روزگذشته کلیپ هایی بدستم میرسد که مضمون عمومی همه اینها تقریبا یکی است که وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درحال سخن گفتن با مدیران و معاونین خود برای توجیه استعفای خود از این وزارتخانه است. او سرمایه داری خود ساخته بود که با ثروت خانوادگی و همت خود و دوستانش یک کلینیک […]

ظرف چند روزگذشته کلیپ هایی بدستم میرسد که مضمون عمومی همه اینها تقریبا یکی است که وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درحال سخن گفتن با مدیران و معاونین خود برای توجیه استعفای خود از این وزارتخانه است.

او سرمایه داری خود ساخته بود که با ثروت خانوادگی و همت خود و دوستانش یک کلینیک بزرگ چشم پزشکی در خیابان ولیعصر دایر نموده بود و درآمد بسیار خوبی از این کلینیک داشته و دارد و خواهد داشت. لذا هیچ احتیاجی به درآمد از دولت نداشت.

آنگونه که خود او می گوید مبنای پذیرش این مسئولیت برای او اعتقادات اوست و بنا داشته که طرح تحول سلامت را با کوشش خود و همکارانش عملی نماید. اما در یک هاله ای از ابهام اینگونه سخن میکند که نه میخواهند و نه میگذارند.

تلویحا به رانت و فساد اشاره می کند و خود را برای برون رفت از این جریان پیروز میدان میداند. او میکوشد عنوان کند که برخی موفقیت او و حتی خدمات او را به مردم بر نمی تابند. متاسفانه در کشورهای اروپایی هم همینطور است. هرکس بخواهد موفق شود و تامین امنیتی به مردم بدهد از گردونه خارج میشود. یا اساسا به گردونه راه نمی یابد. به حسب آنچه در خصوص وزیر قاضی زاده هاشمی گفته میشود او سفارش آقای ناطق نوری را در دولت یازدهم داشته است که توانسته بدین جمع بپیوندد.

البته در مثل که مناقشه و بهتر اینکه گفته شود مقایسه نیست . شاید در این دولتها هم کسی نمیداند که چه جریانهایی نفوذیند. مثلا در جریان مذاکرات برجامی شخصی به نام «دری اصفهانی » گل میکند و بعد ها معلوم میشود که جاسوس بوده و شاید این دولت هم با کسانی مواجه باشد که با بودجه وزارت بهداشت به دلایل خاصی مخالفت میکند. یادم نمی رود، در سفر روحانی رئیس جمهور کشورعزیزمان ایران  به فرانسه وقتي  فرانسوا اولاند بعد از روحاني صحبت كرد ، به روحاني گوشه اي طعنه دار زد كه:

«آقاي روحاني با همه كابينه اش به فرانسه آمده» لذا اینجا دو چيز تحلیل آفرین تلقی شد : هم فراماسونها میتوانند نفوذی باشند و هم عوامل جیره خوار صهیونیسم . بد نیست در حاشیه بنویسم که از این دو چیز

١- اينكه استنباط میشود که  فرانسوا اولاند شخصاعضو لژهای فراماسونری نيست . ۲-  اينكه شاید شخصيتهای جهانی ميتوانند صهيونيست باشند اما الزاما  فراماسونر، نباشند. ما عموما رهبران فرانسوی را ماسون بر میشماریم اما هم میتران و هم اولاند این خصوصیت را ظاهرا نداشتند و الا برای یارگیری از کابینه روحانی و حضورش استقبال میکردند. پر واضح است که شاخه هاي ماسوني در فرانسه صنعت و اقتصاد زمين و كشاورزي  را در قبضه قدرت خود داشته و دارند و بدنه با ثبات سياسي را از آن خود می دانند . لذا عبور از تور نامرئی این جریان باید متکی به یک دلیل خاص بوده باشد. میتران و اولاند قبل از اینکه به انگلستان وابسته باشند در فضای سوسیالیسم حزبی به رژیم صهیونیستی وابسته اند و سوار بر اسب قدرت در فرانسه و انگلیس و بسیاری دیگر کشورهای اروپایی پشتوانه سازی نیازمند است که اين امر موجب ميشود با هر عنصري كه انتخابات به قدرت برساند در جهت توليد ثروت همكاري هوشمند داشته باشند شبكه ماسونها در جهان پيوند توري و وب گونه دارند  كارشان همانند گلوبول سفيد در بدن است، يا عنصر وارده را محاصره و همگون سازي و از خود ميكنند و يا بشرط نا سازگاري محاصره و دفع ميكنند.

شبکه های قدرت و ثروت در اقتصاد جهان سوم ، بيش از هشتاد درصد آلوده به چنين ساختاريست نظام جمهوري اسلامي بايد از ميان اين تور نا مرئی بگذرد تا هم استحاله نشود و هم با پاك ماندن زمينه ظهور را فراهم آورد.

حال مشاهده كنيد وظيفه يك مومن واقعي چه ميزان خطير است؟ لذاست كه به حزب الله بايد تاكيد كنيم: « ساده لوحي و عوامي اكيداً ممنوع» و«كسب سواد، دقت و هوشمندی تاكيداً واجب» باید بدانیم که بدون ملزومات سلبي و ايجابي به منزل ظهور نميرسيم . والسلام

حمید رضا نقاشیان