دولت در صف مقدم جنگ اقتصادی، روانی و تبلیغاتی قرار دارد
دولت در صف مقدم جنگ اقتصادی، روانی و تبلیغاتی قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در چهاردهمین جشنواره ملی شهید رجایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: زمانی که در مجلس بودیم، هر روز که در مجلس می نشستیم می دیدیم که صندلی بغل دست ما یک قاب عکس و دسته گل گذاشته […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در چهاردهمین جشنواره ملی شهید رجایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: زمانی که در مجلس بودیم، هر روز که در مجلس می نشستیم می دیدیم که صندلی بغل دست ما یک قاب عکس و دسته گل گذاشته اند. یا درب منزل شهید می شدند یا در مسیر به شهادت می رسیدند و عده ای هم در حزب شهید شدند. آیا ملت ما در برابر این ترورها ترسید و عقب نشینی کرد؟

وی افزود: با مقاومت و با روحیه ایستادیم و عبور کردیم. مگر ملت ما ملتی است که در برابر فشار یک گروه حاکم جدید در کاخ سفید که خودشان هم نمی دانند چه می گویند و چکار می کنند سر خم کنند؟ این گروه با همه در افتاده اند و نه تنها با جمهوری اسلامی ایران بلکه با دوستان قدیمی و سنتی خود نیز روبرو شده اند.

روحانی ادامه داد: این گروه از طرفی ملت ایران را تحت فشار قرار می دهند و از طرفی هر روز پیغام می فرستند که بیایید با هم مذاکره کنیم. هر دوهفته نمی گذرد که پیغام برای ما می فرستند که بیاید مذاکره کنیم. نرمش در پیام را ببینیم یا عمل ددمنشانه شما را ببینیم. اگر راست می گویید و دوستدار ملت ایران هستید چرا در زندگی مردم ایران می خواهید فشار وارد کنید.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ما هرگز تسلیم فشار آمریکا نخواهند شد، تصریح کرد: دولت امروز در صف مقدم جنگ اقتصادی، روانی و تبلیغاتی قرار دارد. از همه احزاب، گروه ها و جناح ها می خواهم که امروز روز گله، رقابت و انتقام نیست، بلکه امروز که در میدان نبرد هستیم روز وحدت و انسجام است.

ادامه دارد…