به صدا درآمدن زنگ خطر برای بارزانی
به صدا درآمدن زنگ خطر برای بارزانی

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد، با اشاره به همه‌پرسی استقلال کردستان عراق، اظهار داشت: این موضوع ازگذشته مطرح و زمینه های آن را همین اطرافیان بارزانی فراهم کرده بودند. وی در ادامه افزود: جریان بارزانی از زمان ملامصطفی بارزانی که پدرش بود […]

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد، با اشاره به همه‌پرسی استقلال کردستان عراق، اظهار داشت: این موضوع ازگذشته مطرح و زمینه های آن را همین اطرافیان بارزانی فراهم کرده بودند.
وی در ادامه افزود: جریان بارزانی از زمان ملامصطفی بارزانی که پدرش بود بحث جدایی اقلیم کردستان عراق را دنبال می کردند.
عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با بیان اینکه همه کشور‌ها این همه‌پرسی را منفی تلقی کرده‌اند، تصریح کرد: اقدام بارزانی به ضرر کشورهای منطقه است و منفعت آن برای رژیم صهیونیستی و آمریکائیها خواهد بود که آنها بدنبال کوچک کردن کشور عراق و تحت سلطه قراردادنش هستند.
حجت الاسلام ذوالنوربا بیان اینکه برگزاری همه پرسی عاقبت خوبی برای مردم کردستان عراق بهمراه ندارد، عنوان کرد: سران اقلیم کردستان با تدبیر نادرست و انتخاب غلط وارد بازی صهیونیست ها شدند که دیر یا زود طعم پشیمانی و سرافکندگی خود را خواهند دید.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در انتهای سخنان خود با اشاره به اینکه ایران، ترکیه و عراق در کنار هم مواضع خوبی را در این باره بکار برده اند، تصریح کرد:اعلام زنگ خطر برای بارزانی و جریانش به صدا درآمده و امیدواریم سر عقل بیایند و با اقدامات بی تدبیر خود برای منطقه دردسرساز نشوند.