نباید با یک باخت پرسپولیس را زیر سوال برد/ بازیکنان خسته شده‌اند
نباید با یک باخت پرسپولیس را زیر سوال برد/ بازیکنان خسته شده‌اند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر شاگردان برانکو ایوانکوویچ بتوانند بازی بدون نقصی را انجام دهند می‌توانند به مرحله بعدی صعود کنند. درباره باخت سه بر دو پرسپولیس مقابل الجزیره امارات در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هر حال چنین دیدارهایی اهمیت بازی های حذفی را نشان می دهد. […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر شاگردان برانکو ایوانکوویچ بتوانند بازی بدون نقصی را انجام دهند می‌توانند به مرحله بعدی صعود کنند.

درباره باخت سه بر دو پرسپولیس مقابل الجزیره امارات در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هر حال چنین دیدارهایی اهمیت بازی های حذفی را نشان می دهد. چون‌که در همین بازی ها بازیکنان باید بیشترین تمرکز را داشته باشند تا مانع از اشتباهات فردی آنها شوند. پرسپولیس در همین یک دیدار نشان داد چه ضعف هایی دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرپسولیس ادامه داد: پرسپولیس ضعف تاکتیکی محسوسی ندارد. اگر این تیم مقابل الجزیره صدمه دید به خاطر اشتباهات فردی و تکنیکی بازیکنانش بود.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: نباید به خاطر یک شکست تمام مسائل فنی یک تیم را زیر سوال برد. به هر حال آخرین بازی های پرسپولیس در فصل جاری فوتبالی برگزار می شود. پس طبیعی است که خستگی و فرسایش بازی ها باعث برخی مشکلات شود.

وی در خصوص انتقادات اخیر از برانکو ایوانکوویچ به دلیل بازی محتاطانه پرسپولیس در ماههای گذشته تصریح کرد: قبول دارم این تیم در چند ماه گذشته تغییر سیستم بازی اش کمی محتاطانه و نتیجه گرا به نظر می رسد. اما نباید فراموش کنیم برانکو ایوانکوویچ بهتر از هر شخص دیگری می داند بازیکنانش در چه شرایطی هستند.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: حتما دلیل دارد که از برخی بازیکنان استفاده نمی کند. عملکرد کادرفنی پرسپولیس به رهبری برانکو هم بسیار خوب بوده است و نمی توان کوچکترین خرده ای از آن گرفت. سرمربی پرسپولیس عملکرد قابل تحسین و ستودنی داشته است. از این رو هم محبوبیت زیادی بین هواداران پرسپولیس پیدا کرده است. باید به دیدگاههای فنی او احترام کامل گذاشت.