ولایتمدار: انتخابات حق مسلم مردم است
ولایتمدار: انتخابات حق مسلم مردم است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتخابات را حق مسلم مردم دانست و گفت: لازمه اثبات سرزنده و محکم و با بصیرت بودن‌مان،‌ شرکت در انتخابات است.

به گزارش صبح اقتصاد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتخابات را حق مسلم مردم دانست و گفت: لازمه اثبات سرزنده و محکم و با بصیرت بودن‌مان،‌ شرکت در انتخابات است.

سالار ولایتمدار در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات حق مسلم مردم است که هویت آن‌ها را تعریف می کند؛ اینکه دنیا بداند ما هستیم و برای خودمان تصمیم می‌گیریم و قیم نداریم.

وی افزود: انتخابات موهبت و فرصتی است که از ناحیه انقلاب اسلامی به مردم ایران داده شده است. مردم فهیم و فکور ما هم همواره از این فرصت استفاده کرده‌اند.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: لازمه اینکه به دنیا، دوستان و دشمنان‌مان ثابت کنیم که پایدار، محکم، سرزنده و با بصیرت هستیم، شرکت در انتخابات است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره مشارکت در انتخابات گفت: بنا بر تعبیر رهبر انقلاب‌، شرکت در انتخابات کار عاقلانه‌ای است که می‌توان بدون هزینه و زحمت از طریق آن به بهره‌وری و دستاورد رسید.

ولایتمدار در پایان گفت: ان‌شاءالله مردم ما در روز جمعه و در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشوری داشته و با تشخیص درست به راه انقلاب و امام(ره) و شهید رئیسی و شهدا لبیک بگویند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا