۱۵۶۰ روز گذشت ، مشکلات حل میشوند!!
۱۵۶۰ روز گذشت ، مشکلات حل میشوند!!

سه شنبه شب طبق وعده قبلی رئیس جمهور روحانی گزارش ۱۵۶۰=۳۶۵x۴) +۱۰۰) روزه داد و در فراز هایی که ملاحظه میکنید قول داد مشکلات حل میشوند. روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب :اساس سیاست ما این است که در منطقه مشکلات‌مان را از طریق مذاکره حل و فصل کنیم و نه از طریق […]

سه شنبه شب طبق وعده قبلی رئیس جمهور روحانی گزارش ۱۵۶۰=۳۶۵x۴) +۱۰۰) روزه داد و در فراز هایی که ملاحظه میکنید قول داد مشکلات حل میشوند.

روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب :اساس سیاست ما این است که در منطقه مشکلات‌مان را از طریق مذاکره حل و فصل کنیم و نه از طریق رویارویی؛ و دیگر اینکه بتوانیم منطقه را امن کنیم و مشکلات منطقه در حوزه ناامنی را مرتفع کنیم.

روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب : مشکل بانک‌ ها فقط مربوط به برجام نیست و مشکلات دیگری هم دارند. بانک‌های ما نیاز به یک تحول بزرگ برای ارتباطشان با دنیا و بانک‌های جهانی دارند، برخی می‌گویند مشکل بانک‌ها فقط برجام است مشکل بانک‌ها یک بخش‌ آن مربوط به برجام است خیلی از قوانین را لازم است تصویب کنیم برای اینکه مشکلات حل شود.

روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب :البته مشکل تروریسم به این سادگی‌ها حل و فصل نهایی نمی‌شود و کار زیادی باید انجام شود تا ما به نقطه مطلوب برسیم.

روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب : در زمینه نفت، گاز و انرژی شرایط ما بهتر است و در کشاورزی و صنعت نیز همینگونه است، اظهار داشت: تنها بخشی که ما در آن رشد نداشته‌ایم، مسکن بوده است که در ۶ ماه اول امسال رشد آن مثبت بوده است و در معدن هم شاهد رشد مثبت هستیم که قبلا مشکل داشتیم.

روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب : ما زلزله ۷/۳ ریشتری در کشور در سال‌ها و دهه‌های اخیر نداشته‌ایم زلزله بسیار شدید بود و شب این زلزله واقع شد که کار را سخت‌تر می‌کند. وقتی زلزله می‌آید برق، آب و گاز و همچنین راه‌های ارتباطی با مشکلات فراوانی مواجه می‌شود.

روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب : البته هنوز مشکلات فراوان است ولی من فکر می‌کنم که خوب است که صداو سیما خدمات دولت و مردم را به مقایسه با کشورهای دیگر مقایسه کند

روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب : اساس این برنامه که ما فقر را در کشور مرتفع کنیم ایجاد رونق اقتصادی واشتغال است.

روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب : برنامه ریزی‌های اساسی برای سال ۹۶ و برنامه های کلی برای ۴ سال دولت، در این ۱۰۰ روز تدوین شده؛ بودجه در حال تصویب است و در بودجه امسال، شاهد تحول مثبتی خواهیم بود.

روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب : مبنای کار ما این نیست که یارانه نقدی را افزایش دهیم البته ما در این دولت یارانه را در بخش‌های مختلف افزایش دادیم اما نه به صورت نقدی به شکلی که ماهانه به مردم پرداخت شود.

روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب : ما ضمن اینکه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را خودکفا می‌کنیم که این امر از طریق رونق اقتصادی و اشتغال امکانپذیر است اما همواره در کشور عده‌ای هستند نیازمند کمک هستند. اساس این کمک برمبنای این است که ما بتوانیم از طریق درآمدهای بیشتر این معضلی که در جامعه است را جبران کنیم.

روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب : ما باید مردم را وارد عرصه اقتصاد کنیم، ما امسال برای طرح‌های نیمه‌تمام طرح ویژه‌ای داریم که در لایحه بودجه آن را ارائه خواهیم کرد. باید نسبت به جذب بیشتر سرمایه‌گذاری خارجی اقدام کنیم.

روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب :  ما برای رشد اقتصادی هم نیازمند فناوری هستیم و هم به سرمایه‌گذاری نیاز داریم و هم نیازمند بازار اشتغال هستیم و رشدی را می‌خواهیم که با اشتغال بیشتر مردم و فناوری بیشتر همراه باشد. پس رشد فناورانه توأم با اشتغال هدفی است که ما در این دولت دنبال می‌کنیم.

روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب : دولت دوازدهم ۲۵ هزار میلیارد تومان برای بودجه عمرانی گذاشته است و این یک تحول بسیار خوبی در این ۱۰۰ روزه است.

روحانی در گزارش ۱۵۶۰ روزه سه شنبه شب : وضع ما در مورد صندوق‌ها سال به سال دارد بدتر می‌شود. ما در سال آینده ۵۰ هزار میلیارد تومان به صندوق‌های بازنشستگی کمک خواهیم کرد. برای صندوق باید فکری کرد. یکی از قدم‌هایی که دولت در این ۱۰۰ روزه برداشته است این است که به سازمان تأمین اجتماعی دستور دادم که تمام بنگاه‌های اقتصادی‌شان را باید به بازار عرضه کنند و آنها را بفروشند.

بنظرم باید به ریاست محترم جمهوری جدا خسته نباشید بگوییم که چه تصمیمات و عملکرد مثبتی داشته اند؟

واقعا اگر کشورهای دیگر این مقدار تصمیمات مهم گرفته بودند وضعشان مثل ما خوب میشد.

به این میگویند دولت تدبیر و امید که خدا هیچ ملتی را بی تدبیر و نا امید نفرماید. آمین. والسلام