گروه کوچکی کاسب کرونا هستند
گروه کوچکی کاسب کرونا هستند
رییس جمهور با انتقاد از اقلیت کوچکی کاسب کرونا گفت: این عده بلندگوی بیرون از کشور هستند.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت با تشکر از اقدامات دستگاه‌های اجرایی کشور، نیروهای مسلح، بخش خصوصی، کارآفرینان، شرکت‌های دانش‌بنیان و مردم در مقابله با کرونا اظهار کرد: اگر این فعالیت‌ها نبود بازار اشباع و نیازمندی‌های مردم تامین نمی‌شد. البته یک گروه کوچک همیشه کاسب هستند. در روز تحریم کاسب تحریم هستند و در روز کرونا، کاسب کرونا هستند.

وی ادامه داد: افکار کودکانه در ذهن اقلیت کوچکی سیر می‌کند و خط خود را از بیرون از کشور می‌گیرند. اگر در واقعیت هم با آنها وابسته نیستند اما هر چه از خارج کشور می‌گویند را تکرار کرده و بلندگوی آنها هستند آنها راجع به  آمار، درمان و کارآمدی نظام تردید ایجاد می‌کنند و صبح تا شب دنبال وسوسه مردم در فضای مجازی، غیرمجازی و در گوشه روزنامه بوده و مردم را به اضطراب و عدم اعتماد دعوت می‌کنند.

روحانی گفت: مهارت کادر درمان و تسلط آنها به کار(مقابله با ویروس کرونا) روز به روز بیشتر شده است. امروز کادر درمان با تمام توان در حال تلاش هستند

رییس جمهور ادامه داد: برخی فکر نکنند اگر در زمینه مبارزه با کرونا موفق شدیم کار دولت است، این به معنای پیروزی ملت است؛ به همین خاطر عده‌ای دستپاچه شدند! تا اینجا موفقیت‌های نسبی به دست آوردیم اما اگر فکر کنیم کار را تمام کردیم حتما ضرر کردیم و زحمات از دست می‌رود

وی گفت: اینکه به تدریج بازگشایی‌هایی شد، ضرورت کشور بود؛ خروج غیر ضروری از خانه و تردد در خانه‌های یکدیگر، مخالف پروتکل‌هاست. دستگاه‌ها هم مراقب باشند؛ یک دستوری و کاری نکنند که در پیشخوانی تجمع ایجاد شود.

رییس جمهور گفت: در شرایط فعلی نفت برخی بیشتر ضرر کردند و برخی کمتر؛ برخی طوری تیتر می‌زنند که انگار یک پیروزی برای ما بوده و شکستی برای برخی‌ها؛ ما چون اتکایمان به نفت خام کمتر شده حتما خسارت ما کمتر خواهد بود.

  • منبع خبر : ایسنا