پیش‌بینی تداوم روند صعودی بازار بورس ؛ سهامداران نگران اصلاح موقتی بازار نباشند
پیش‌بینی تداوم روند صعودی بازار بورس ؛ سهامداران نگران اصلاح موقتی بازار نباشند
مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: روند رو به رشد بازار بورس کاملا قابل پیش‌بینی است و اصلاح موقتی بازار نگران‌کننده نیست.

پیش‌بینی تداوم روند صعودی بازار بورس ؛ سهامداران نگران اصلاح موقتی بازار نباشند

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: روند رو به رشد بازار بورس کاملا قابل پیش‌بینی است و اصلاح موقتی بازار نگران‌کننده نیست.

زهرا دفتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: امروز نیز همچنان شاهد وضعیت کاملا مثبت و متعادلی در بازار بورس بودیم به طوری که شاخص کل با ۶۹۴۴ واحد در آخرین لحظات بازار رقم یک میلیون و ۲۰۰۰ واحد را ثبت کرد.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: گروه بانکی، صنایع معدنی و فلزی و پالایشگاهی بیشترین تأثیر را روی شاخص بازار داشتند. در بورس منطقه‌ای کرمانشاه نیز به تبع رشد معاملات در کل کشور شاهد شرایط مثبت حاکم بر معاملات بودیم و حدود ۷۰ میلیون ارزش و حجم معاملات امروز بورس منطقه‌ای کرمانشاه بود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود روند رو به رشد بازار همچنان ادامه داشته باشد گفت: با توجه به اینکه این روزها بازار در حال اصلاح و تعادل است نگرانی‌هایی برای برخی ایجاد شده که قطعا با توجه به شرایط حاکم بر بازار ادامه روند صعودی کاملا قابل پیش‌بینی است.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه افزود: قطعا بعد از افزایش بازار باید منتظر کاهش آن بود و این روند اصلاحی جزئی از بازار بورس است و بازار در شرایط فعلی تنها در حال یک اصلاح موقت است و جای هیچ نگرانی نیست و روند رو به رشد شاخص ادامه‌دار خواهد بود.

دفتری درباره آزادسازی سهام عدالت گفت: این سهام هنوز وارد بازار بورس نشده است و فعلا در مرحله آزادسازی قرار دارد که سهامداران باید با مراجعه به سامانه سهام عدالت نحوه مستقیم یا غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند.