آغاز پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران
آغاز پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران
پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران صبح امروز (دوشنبه) با هدف ایجاد تعامل هرچه بیشتر و مناسب بین بازیگران اصلی این حوزه و شناسایی چالش‌های مرتبط در محل مصلی امام خمینی (ره) افتتاح شد.

آغاز پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران

به گزارش واحد علم و فناوری خبرگزاری صبح اقتصاد  امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور و محمد حسن‌زاده معاون وزیر علوم و و رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در آیین گشایش پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران حضور داشتند.

رویدادی که مسئولیت علمی آن را پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) عهده‌دار شده و برگزاری آن با حضور جمعی از صاحبنظران و متخصصان داخلی و خارجی، همراه است تا روز چهارشنبه ۹ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران تلاش شده تا بستر تعاملی مناسب بین بازیگران شهر هوشمند، مدیران شهری، صنعتگران، اندیشمندان و صاحب‌نظران و همچنین مجموعه‌های دانش‌بنیان و البته بحث و بررسی آخرین یافته‌های علمی و دیدگاه‌های دانشگاهی فراهم شود.

در حاشیه این کنفرانس، فضایی به منظور نمایش دستاوردها، فناوری‌ها و ابزارهای پیاده‌سازی شهر هوشمند با حضور متخصصان این حوزه فراهم برپا شده است.

دبیرخانه علمی پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران در این رویداد سه روزه با دعوت از متخصصان، نخبگان و جامعه علمی برنامه‌هایی را در قالب سخنرانی‌های تخصصی، میزگردهای تحلیلی، کارگاه‌های آموزشی، نقد و بررسی فناوری‌ها و ابتکارات و ایجاد شبکه علمی تخصصی تدارک دیده است.

تبادل تجربیات در حوزه‌هایی همچون انرژی، حمل و نقل، مدیریت شهری و مراکز دانش با محوریت هوشمندسازی و بهره‌برداری از فناوری‌های هوشمند و البته شناسایی چالش‌های مربوطه از مهم‌ترین مباحث و برنامه‌های پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران است.

 

 

 

  • منبع خبر : ایرنا