تیر دشمن در تیر ماه هم به سنگ خورد
تیر دشمن در تیر ماه هم به سنگ خورد

جریان مثلث متشکل از همدستی تلآویو، حجاز، واشنگتن  با مزدوری منافقین طی جلسات پر هزینه در پاریس اطلاعیه پشت اطلاعیه داده بودند که کار نظام جمهوری اسلامی در تیر ماه ۹۷ تمام است. خوب امروز۳ مرداد۱۳۹۷ است و دشمن با همکاری همه عواملش توانست نرخ دلار را در کشور از ۳۷۰۰ تومان به محدوده ای […]

جریان مثلث متشکل از همدستی تلآویو، حجاز، واشنگتن  با مزدوری منافقین طی جلسات پر هزینه در پاریس اطلاعیه پشت اطلاعیه داده بودند که کار نظام جمهوری اسلامی در تیر ماه ۹۷ تمام است.

خوب امروز۳ مرداد۱۳۹۷ است و دشمن با همکاری همه عواملش توانست نرخ دلار را در کشور از ۳۷۰۰ تومان به محدوده ای تا نزدیک ۳ برابر برساند و با این کار متوهم بود که مردم شورش میکنند و کار نظام تمام است.

ملت صبور ، فهیم ، بصیر و مبارز ایران اسلامی میدانند این کار ممکن است از مزدوران و ستون پنجم دشمن در ایران کمک گرفته شود اما تضعیف قدرت خرید ریال ایران در مقابل ارز های خارجی فقط کار دشمن است و البته دشمن از ناکارآمدی ها بهره برده است.

تقریبا نزدیک یک ماه از نشست به اصطلاح سالیانه منافقین در پاریس گذشته که در این نشست که با حضور مقامات آمریکایی برگزار میشد خط و نشانهایی با هدف سرنگونی جمهوری اسلامی ایران کشیده شدکه همه به هم وعده میدادند تا آخر تیرماه کار نظام تمام است.

از جمله این عناصر «رودی جولیانی » شهردار سابق نیویورک و وکیل پرزیدنت دونالد ترامپ بیش از همه شلوغ کرده بود با اینکه کمتر از همه پول گرفته بود. در این اجلاس رودی جولیانی، گفت انتخاب دونالد ترامپ در آمریکا به سرنگونی نظام جمهوری اسلامی کمک می‌کند.

وکیل جولیانی در سخنرانی خود در نشست سازمان منافقین در پاریس و در میان تشویق مزدوران حاضر در جلسه که برایش دست میزدند و دستمال تکان میدادند  اینگونه قول داد که :  با قدرت گرفتن دونالد ترامپ سیاست آمریکا تغییر کرده و نگاه متفاوتی به مسایل جهان در واشنگتن حاکم است.او تاکید کرد: “تحت رهبری رئیس جمهور ترامپ، بر این باورم که او کمکمان خواهد کرد مردم ایران را از سرکوبی که مدت‌ها است به آنها تحمیل شده، خلاص کنیم.” او گفت  مقام‌های دولت دونالد ترامپ موضع سختگیرانه‌ای نسبت به دولت اوباما علیه حکومت ایران دارند.

رودی جولیانی  درباره موضع دونالد ترامپ گفت: “برخلاف دولت‌های گذشته او واقعیت را انکار نمی‌کند و متوجه می‌شود که دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای چه قدر برای جهان خطرناک است.”

او افزود که تنها راه ثبات در خاورمیانه و جهان از موضوع کنفرانس منافقین اشاره به عبارت “ایران آزاد”- می‌گذرد.

جولیانی با ستایش از تروریستهای منافق که دست کم ۱۷۰۰۰ نفر را در ایران بادست خود به شهادت رسانیده اند،  گفت تلاش می‌شود که با تبلیغات چهره این سازمان “تخریب” شود، اما آنها به “آزادی مذهب، آزادی زنان، انتخابات آزاد، حقوق بشر و حکومت قانون” باور دارند. جالب اینجاست که بی بی سی که این خبر ها را نقل میکرد خود در حاشیه این خبر بیانات مقام معظم رهبری را نیز نقل نموده  که  « رهبر جمهوری اسلامی ایران، چندی پیش درباره مواضع مقام‌های دونالد ترامپ فرموده بودند : ” می‌گویند می‌خواهیم نظام جمهوری اسلامی را تغییر بدهیم؛ خب کِی بوده که شما نخواستید این کار را بکنید؟ همیشه خواسته اید، همیشه [هم] سرتان به سنگ خورده. »   لازم به یاد آوری است که نزدیک به دو ماه پیش جان مک‌کین، سناتور معلوم الحال سنای آمریکا  در جلسه‌ نشست منافقین در تیرانا، پایتخت آلبانی شرکت و به شدت از این سازمان ستایش کرد.

او در بخشی از سخنرانی خود در تیرانا گفت : آمریکا و اتحادیه اروپا، مثل ایران، در گذشته سازمان منافقین (مجاهدین خلق) را گروهی “تروریستی” می‌‌دانستند، اما در سال‌های اخیر آن را از فهرست گروه‌های تروریستی حذف کردند.

سال گذشته ترکی فیصل، فرزند پادشاه پیشین سعودی و رئیس سابق اداره اطلاعات این کشور، در نشست منافقین در پاریس شرکت کرد که این کار اعتراض جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشت. اساسا وقتی پای دشمنی مثلث مذکور به میان می آید همه چیز در لابی و هزینه پول های کلان رنگ دیگری می یابد . حقوق بشر به حقوق ماهیانه امثال جولیانی و جان مک کین ونیکی هیلی  و امثالهم تبدیل میشود و این است جنگل بی انتهایی که امریکایی ها به دنبال غرس درخت در آن هستند و بدون کوچکترین تردیدی این آرزو را در دم با کمک عوامل همسو با خود به گور خواهند برد . والسلام

حمید رضا نقاشیان