قاجار؟ غلط کرده انگشت کوچک ایران امروزی باشد
قاجار؟ غلط کرده انگشت کوچک ایران امروزی باشد

روز ۱۱ شهریور و درست دو روزمانده با تشکیل اجلاس مجلس خبرگان مهدی کروبی یا به نام مهدی کروبی از دایره حصر خانگی ، نامه ای به مجلس خبرگان انشا نموده و نکاتی را در ان ذکر کرده که خوشبختانه از مرحله پرت بودن خود را نشان داده است و این نامه دقیقا سند آلت […]

روز ۱۱ شهریور و درست دو روزمانده با تشکیل اجلاس مجلس خبرگان مهدی کروبی یا به نام مهدی کروبی از دایره حصر خانگی ، نامه ای به مجلس خبرگان انشا نموده و نکاتی را در ان ذکر کرده که خوشبختانه از مرحله پرت بودن خود را نشان داده است و این نامه دقیقا سند آلت دست بودن او و امثال او را نشان میدهد. مهدی کروبی یا به نام او در این نامه به خبرگان بارها و بارها تاکید میکند که مراقب رهبری باشید و یا در خصوص اتفاقات موجود در کشور از رهبری سوال کنید و درعین حال دستگاه قضا را با دستگاه قضای دولت پهلوی مقایسه کرده و ان دستگاه را از دستگاه قضای جمهوری اسلامی برتر دانسته و نکته مهمتر اینکه ایران امروز را با دولت قاجار مقایسه نموده است. از قضا روز سه شنبه عصر۱۳ شهریور همشیره را برای ویزیت یک جناب دکتری همراهی میکردم که این آقای دکتر سالها معاون خانم کروبی در جریان رسیدگی به مجروحین جنگ بوده اند و نام ایشان را نمیبرم چون میدانم برخی عوامل مزاحم ایشان خواهند شد . ایشان در یک محاوره ضمنی در کنار ویزیت بیمار ارتوپدیک به سئوالات حقیر هم پاسخ میدادند و نکته مهم این بود که میفرمودند دشمنی خانم و آقای کروبی با مقام معظم رهبری به سالهای ۶۳ و ۶۴ بازمیگردد که دیگران نامه حمایت از یک مجروح مینوشتند بسرعت رسیدگی میشد ولی وقتی نامه از مقام معظم رهبری که در آن زمان ریاست جمهوری ایران اسلامی را به عهده داشته اند ، می رسید، خانم کروبی نامه را پاره میکرده و به سطل آشغال می انداخته است . لذا این شیوه نامه نگاری با خبرگان ریشه های مسبوق به سابقه ای دارد که من، هم اجازه ندارم و هم در ظرفیت خود نمیدانم که وارد این حوزه از تحلیل نامه منتسب به مهدی کروبی بشوم و یقینا در برخورد با این نامه یا خبرگان ان را بی پاسخ خواهند گذاشت که معنی عدم اهمیت میدهد و یا بصورت فردی پاسخ کروبی را خواهند داد اما آنجا که من به خود اجازه میدهم وارد پاسخ گویی به این نامه شوم در حوزه شعور خود در مقایسه کردن شرایط سلسله قاجار با ایران امروزی است.

آقای مهدی کروبی باید تفهیم بلوغ شود که این شرایطی که شما نسبت به آن شاکی هستید منتج از قدرت ایران است نه ضعف ایران. دشمنان قسم خورده ایران با هر ابزاری ساختار های متصل به رهبری را نشانه رفته اند ، ناکام مانده اند و نقطه ضعف نظام را در ناکارآمدی نظام در دولت دوازدهم یافته اند و از این زاویه مشغول ضربه زدن به نظام اسلامی شده اند.

به عبارتی ضعف نظام در چالش اقتصادی ، همان ارکانی که اداره آن از اختیارات رهبری خارج و در حوزه جمهوریت نظام که رهبری بارها بدان با دیده حمایت نگریسته اند سرچشمه گرفته است.

امروز ایران اسلامی از آنجا که در لبنان حوزه حمایت دارد مورد بغض دشمن است.

امروز ایران اسلامی از آنجا که در سوریه حرف اول و اخر را میزند مورد بغض دشمن است.

امروز ایران اسلامی از آنجا که در عراق حرف گفتنی  داشته و دارد مورد بغض دشمن است.

امروز ایران اسلامی از آنجا که در یمن طرفداران پر و پا قرصی داشته که با تمام قدرت در برابر ظلم و کودک کشی ایستاده اند ، مورد ظلم و بغض واقع میشود.

امروز ایران اسلامی از آنجا که در افریقا جریان سازی شیعه را پدری میکند مورد بغض دشمنان واقع میشود.

امروز ایران اسلامی با حوزه اختیارات رهبری ریشه داعش را سوزانده که سوزشش تا اقصی نقاط پشت دشمن رسیده مورد دشمنی بی حد و حصر واقع میشود.

قاجار و پهلوی و ده ها سلسله دیگر پادشاهی اگر با هم جمعشان کنید در ایران به انگشت کوچک این انقلاب و عملکرد رهبری نمیرسند.

اقای کروبی شما  قاجار را با ترکمانچای میشناسید؟ آقای کروبی شما قاجار را با گلستان می شناسید؟ آقای کروبی اقتدار ایران را با محمد علی شاه مقایسه میکنید؟

این درست نیست که در زمان قاجار فراماسونها طرح پنهانی مشروطه را درتدارک تضعیف دین و حوزه رقم زدند اما در نظام اسلامی روحانیت با تلقی مشروعه کشور را بدست گرفت؟

کدام عقل ناقصی می پذیرد که تحریمها ایران را به کوچکترین عقب نشینی وادار نموده باشد. این حوزه ای که شما و امثال شما از آن دم میزند تنگه ارتفاعات احد نیست که ابزار پیروزی موقت دشمن در اقتصاد و فشار آوردن به طبقات ضعیف این کشور شده و اینها همان دوستان مشهود و نامشهود شما در جریان ۸۸ بوده و هستند که به دشمن گرای خمپاره زدن داده اند .

من به آقای مهدی کروبی عرض میکنم  اظهارات ۱۲ ماده ای پمپئو وزیر خارجه ترامپ مبنی بر توقعات محدود سازی قدرت رهبر انقلاب در حوزه های پیشرفت منطقه ای را نخوانده اید؟

آقای مایک پمپئو در شروط خود نگفته که « ایران باید اجازه بازرسی از همه پایگاه‌ها و پادگان‌های نظامی خود را به مأموران آژانس ـ جاسوسان CIA و MI6 ـ بدهد؟ »

آقای مایک پمپئو در شروط خود نگفته که « ایران باید سیاست توسعه توانایی موشکی خود را کنار بگذارد و محدودیت‌هایی را نیز در نگهداری سلاح‌های کنونی خود بپذیرد؟ »

آقای مایک پمپئو در شروط خود نگفته که « ایران اجازه دهد حشد الشعبی عراق ـ که در حال حاضر مهم‌ترین دژ عراق در مقابل تهدیدکنندگان امنیت این کشور به حساب می‌آید ـ خلع سلاح شود؟ »

آقای مایک پمپئو در شروط خود نگفته که « ایران سیاست مقابله با اسرائیل ـ که مهم‌ترین عامل تهدید امنیتی کشورهای منطقه است ـ را رها کرده و با سیاست آمریکا در مسایل منطقه، هماهنگ شود؟ »

آقای مایک پمپئو در شروط خود نگفته که «  نیروهای ایرانی ـ که مهم‌ترین عنصر تثبیت امنیتی در سوریه واقع شده اند ـ از سوریه خارج شوند؟ »

آقای مایک پمپئو در شروط خود نگفته که « ایران سیاست افزایش قدرت منطقه‌ای خود و از جمله حمایت از حزب‌الله و مقاومت فلسطین را کنار بگذارد ـ یعنی منطقه را به آمریکا تسلیم کند؟ »

بنظرم آقای کروبی فکر میکند خبرگان این عظمتی که مقام معظم رهبری برای این کشور افریده اند که با هیچ قدرتی در ۳۰۰ سال گذشته ایران و حتی در منطقه قابل مقایسه نیست؟ را نمیشناسند؟

اینکه دشمن نقطه ضعف اقتصادی را یافته و به حسب کمک و مساعدت خائنانه برخی ، چند صباحی در آن خمپاره بریزد و زمینه را برای تدبیر جوانان فکور این کشور برای بستن این راه نفوذ را هم فراهم آورد که طبیعت جنگ است. دشمنان انقلاب اسلام از ایران ممهز و مجهز به تفکر و تحقق ولایت فقیه کم ضربه خورده اند؟ حالا چند تا ضربه هم در کوتاه مدت آنها زده اند و ما مجبوریم دفاع کنیم.

اگر دوستان فراماسونر شما از ابتدای انقلاب سیاست پولی که ابزار همیشگی واردات در هر کشوری و تحت الشعاع قرار دادن تولید در آن کشور است را حاکم نکرده بودند و با همه تاکیدات حضرت امام (ره) مبنی بر سپردن کار مردم به مردم ، اجازه میدادند مردم این کشور اقتصاد را بدست بگیرند و تولید ناخالص داخلی را همپا با نقدینگی شناور رشد دهند، دشمن سوراخ دعای ضربه زدن به اقتصاد ملی ما را چگونه می یافت؟. مگر تمام تصمیمات برای بانکداری خصوصی در ایران در لندن گرفته نشده است؟ مگر عوامل بانکی در امور حساس عضو این انجمنها نیستند؟ مگر لندن از ابتدای انقلاب به دنبال ترکیه کردن ایرا نبوده است؟

واقعا شما و امثال شما از بی معرفتی روی مزدوران شاه را هم سفید کرده اید که تا دونالد ترامپ انگیزه حمله یافته شما هم همسوی با او دست به خنجر، از پشت به نظام اسلامی خنجر میزنید. اوف بر غیرت شما و امثال شما که از حسادت در مقابل مشی علی علیه السلام مشی معاویه بخود گرفته اید. امروز نزدیک به ده سال از جنایت ۸۸ شما گذشته و همه پشتوانه های شما به دخالتشان در آن فتنه معترفند و تمام گراها را یا لو داده یا معرفی نموده اند ولی شما وامثال شما در جهل مرکب خود دست و پا میزنید و شک ندارم که هرگز بیدار نخواهید شد ، چرا که خود را به خواب زده اید. و بخواب زده بیداری پذیر نیست.والسلام

حمید رضا نقاشیان