ترامپ: اگر دادستان موقت تحقیقات بازرس مولر را محدود کند، در اتخابات دخالت نمی‌کنم
ترامپ: اگر دادستان موقت تحقیقات بازرس مولر را محدود کند، در اتخابات دخالت نمی‌کنم

رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه خود گفت، اگر دادستان کل موقت آمریکا به دنبال محدود و کم کردن تحقیقات بازرس ویژه رسیدگی به پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا باشد، من مداخله نمی‌کنم. دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه خود با فاکس نیوز گفت، احتمالا موافق یک مصاحبه با رابرت […]

رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه خود گفت، اگر دادستان کل موقت آمریکا به دنبال محدود و کم کردن تحقیقات بازرس ویژه رسیدگی به پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا باشد، من مداخله نمی‌کنم.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه خود با فاکس نیوز گفت، احتمالا موافق یک مصاحبه با رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا نیست.

متیو وایتکر، دادستا کل موقت آمریکا روز هفتم نوامبر سال جاری میلادی مسؤول نظارت بر تحقیقات مولر شد؛ وایتکر جایگزین جف سشنز، دادستان کل مستعفی آمریکا شده است.

ترامپ در ادامه این مصاحبه که روز جمعه ضبط شده اما روز یکشنبه پخش شد، ادامه داد، درباره اظهارات قبلی وایتکر مربوط به پرونده مولر اطلاعی ندارد و اگر وایتکر بخواهد این تحقیقات را محدود کند، دخالتی در آن نخواهد داشت.

وی ادامه داد: من این مساله را به خود وایتکر واگذار کرده‌ام. به نظرم او از نظر سیاسی کاملا آگاه است. او کار درست را انجام می‌دهد.

رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به اظهارات پیشین وایتکر درباره پرونده روسیه گفت: هیچ تبانی با روس‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا نبود. او درست می‌گفت. من برنامه‌ای برای مصاحبه رو در رو با تیم مولر ندارم. به نظرم تا همین‌جا هم زمان زیادی صرف این مساله شده و این مساله تمام شده است. من نظرم را تغییر نمی‌دهم. ما پاسخ‌های کاملی را به سوالات مطرح شده داده‌ایم. باید این مساله حل شود.