مدیر عامل بانك صنعت و معدن: بانكداری دیجیتال و شركتی ابزاری در ارائه خدمت بهتر به مشتریان
مدیر عامل بانك صنعت و معدن: بانكداری دیجیتال و شركتی ابزاری در ارائه خدمت بهتر به مشتریان
دكتر حسین مهری مدیرعامل بانك صنعت و معدن در نشست هم اندیشی با مدیران استانی این بانك گفت : با مشاركت فعال تمامی اركان بانك در صف و ستاد درصدد برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و نیازسنجی صحیح آنان هستیم تا با تلفیق بانكداری دیجیتال و شركتی از مزیت های خود در ارائه خدمات مطلوب استفاده كنیم.

مدیر عامل بانك صنعت و معدن: بانكداری دیجیتال و شركتی ابزاری در ارائه خدمت بهتر به مشتریان

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، دكتر حسین مهری مدیرعامل بانك صنعت و معدن در نشست هم اندیشی با مدیران استانی این بانك گفت : با مشاركت فعال تمامی اركان بانك در صف و ستاد درصدد برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و نیازسنجی صحیح آنان هستیم تا با تلفیق بانكداری دیجیتال و شركتی از مزیت های خود در ارائه خدمات مطلوب استفاده كنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن، وی افزود: تكریم مشتریان و احترام به آنها در كنار ارائه خدمات تخصصی مهم ترین ویژگی بانك صنعت و معدن است.

مدیرعامل بانك صنعت و معدن ادامه داد: در شرایطی كه تحریم ظالمانه، بر فرایند اعطای تسهیلات به صنعتگران و تولید كنندگان كشور تاثیر نامطلوبی گذاشته است این بانك با استفاده از بانكداری شركتی در مسیر بهبود خدمات ارائه شده گام بر می دارد.

دكتر مهری خاطر نشان ساخت : ضرورت دارد ارتباط شعب با سرپرستی استان و با ستاد مجدداً تعریف شده و شفاف سازی در این خصوص صورت گیرد تا مدیران ارشد و اجرایی بتوانند در برابر مسؤلان پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان كرد: مشتریان ما، صنعتگران و كارآفرینان بزرگ كشور هستند كه نیاز به خدمات خاص دارند؛ ارتقاء سطح خدمات ، كاهش زمان دستیابی مشتریان به آن و شفاف سازی امور سبب ایجاد رضایت و گسترش همكاری آنان خواهد شد.

حسین عسكری عضو هیأت مدیره این بانك دراین نشست ضمن اشاره به مأموریت، چشم انداز و استرات‍ژی بانك طبق برنامه راهبردی به تبیین مفهوم حرفه ای گری در بانكداری پرداخت و گفت: سازمانی به صورت حرفه ای عمل می كند كه از نیروی انسانی حرفه ای برخوردار باشد و برای نیل به این هدف به مدیران حرفه ای نیاز دارد كه مجهز به دانش روز بوده، خلاق و ارزش آفرین باشند.

وی تأكید كرد: وظیفه مدیران این است كه مهارتهای حرفه ای و فرهنگ سازمانی را توسعه دهند و اعتماد را كه سنگ بنای مدیریت است در سازمان افزایش داده و این اعتماد را در مشتریان نیز بوجود آورند تا سبب ایجاد حس تعلق در آنان شود.

حسین عسكری یادآور شد: مدیریت ارتباطات محور فعالیت مدیران استانی و رؤسای شعب است و برای ایجاد یكپارچگی باید از هنر تعامل با كاركنان و مشتریان بهره ببریم و قبل از ارائه راه حل و مشاوره باید درك و تشخیص درستی از مشكلات و نیازهای مشتریان داشته باشیم.

وی عنوان داشت: ایجاد ارزش افزوده، هدف اصلی بانكداری شركتی است و در كنار سبد خدمات بانكی بایستی سبد نیازهای مشتریان نیز ایجاد شود؛ افزون بر آن برای ارائه مشاوره تخصصی سرمایه گذاری ضرورت دارد دانش كارشناسان بانك افزایش یابد .

اصغر پاك طینت عضو دیگر هیات مدیره بانك صنعت و معدن در این نشست با بیان ضرورت یافتن راه های مناسب برای تعامل با مشتریان تصریح كرد: وصول مطالبات از ابزارهای مهم تجدید منابع است و هم اندیشی همكاران برای ارتقاء میزان موفقیت بانك در این زمینه می تواند تا حد زیادی كارگشا باشد.