آبگرفتگی در نقاط تهران
آبگرفتگی در نقاط تهران
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آبگرفتگی در بیش از ۱۰۰ نقطه از پایتخت درپی بارندگی‌های صبح امروز خبر داد.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به بارش باران در معابر پایتخت، گفت: هم اکنون شاهد بار ترافیکی سنگین و نیمه سنگین در بزرگراه‌های شهر تهران به ویژه در بزرگراه‌های همت، حکیم، بابایی، زین‌الدین، نواب، امام علی، آزاد راه تهران – کرج، آیت الله هاشمی رفسنجانی، چمران و جاده مخصوص کرج هستیم و در همین راستا نیز همکاران من در معابر حضور داشته و نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام خواهندکرد.”آبگرفتگی در نقاط تهران”

وی با بیان اینکه از صبح امروز از بیش از ۱۰۰ نقطه از پایتخت مواردی از آبگرفتگی به پلیس گزارش شده است، گفت: لازم است شهروندان در این ایام از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و در صورت لزوم تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

معاون شهردار تهران با اشاره به انهار فرعی پایتخت و بروز مشکلات احتمالی توضیح داد: بعضاً به واسطه مشاغل زباله ساز و بی دقتی برخی از شهروندان، در انهار و شبکه های فرعی زباله ریخته می شود و آبگرفتگی هایی اتفاق می افتد، اما این آبگرفتگی ها آن قدر نیست که شهر را تحت تاثیر قرار دهد.

یزدانی با اشاره به اینکه با پاکسازی این انهار جریان عادی آب مجددا برقرار می شود، گفت: با توجه به اعلام هواشناسی در خصوص بارندگی ها تمام مدیران خدمات شهری، مناطق ٢٢ گانه و نواحی ١٢٢ گانه در آمادگی کامل هستند و امیدوارم بتوانیم همانند سال گذشته از بروز هر گونه مشکل جدی جلوگیری کنیم. ‌

به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، لقمان حیدری اظهار داشت: بر اثر بارش شدید باران بخشی از معابر سطح شهر دچار آبگرفتگی شد که با تلاش بموقع نیروهای خدمات شهری شهرداری های مناطق نسبت به رفع آن اقدام شد.

وی افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از اواخر روز جمعه تمامی نیروهای خدمات شهری شهرداری در آماده باش کامل بودند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ادامه داد: خوشبختانه از اواسط مهر ماه سال جاری و در راستای جلوگیری از آب گرفتگی معابر تمامی جداول و نهرهای سطح شهر توسط نیروهای خدمات شهری مناطق سه گانه و نواحی منفصل شهری تنظیف و پاکسازی شد.

حیدری یادآور شد: شب گذشته با آغاز بارش ها نیروهای خدمات شهری در سطح شهر مستقر بوده و آماده رفع آب گرفتگی در معابر اصلی بودند.

  • منبع خبر : ایسنا