آتش‌سوزی مراتع به کوهدشت رسید
آتش‌سوزی مراتع به کوهدشت رسید
رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت از مهار آتش‌سوزی در مراتع مشجر این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه ناشی از حریق مراتع شهرستان چگنی بوده‌ و به مرز کوهدشت رسیده‌است.

آتش‌سوزی مراتع به کوهدشت رسید

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، آتش‌سوزی مراتع چگنی به کوهدشت رسید؛ درختان جنگلی در میان خاکستر

صمیمی عبدولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: آتش‌سوزی شامگاه گذشته که در مراتع مشجر روستای مخروبه ابدال بیگی این شهرستان رخ داد ناشی از حریق مراتع شهرستان چگنی بوده‌است.

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت از مهار آتش‌سوزی در مراتع مشجر این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه ناشی از حریق مراتع شهرستان چگنی بوده‌ که آتش‌سوزی مراتع به کوهدشت رسید.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی مراتع چگنی به‌دلیل هم‌مرزبودن این شهرستان با کوهدشت به مراتع مشجر ما نیز سرایت کرده‌است، افزود: این حریق با تلاش جوامع محلی و نیروهای منابع‌طبیعی مهار شده‌است.

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت عنوان کرد: آتش‌سوزی شامگاه گذشته در مراتع این شهرستان چون مربوط به حوزه شهرستان چگنی بوده و شعله‌های آن به مراتع ما رسیده، اعلام میزان وسعت و علت وقوع آن در اختیارات اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت نیست.

 سپاه ۳۵۷۰ نفر آموزش دیده دارد که اگر تجهیزات اطفاء حریق به آنان بدهیم، تعهد می‌دهند آتش‌سوزی را مهار کنند و از ظرفیت ارتش هم استفاده کنیم که مجموعا با سپاه ۷۰۰۰ نفر می‌شوند که پتانسیل خوبی برای اطفای حریق است.