آتش افروزی زبان بسیار خطرناک است
آتش افروزی زبان بسیار خطرناک است

خطیب جمعه تهران، گفت: آتش افروزی زبان بسیار خطرناک است و اگر انسان در خصوص زبان تقوا داشته باشد خداوند انسان را نسبت به بقیه در مسیر اصلاح قرار خواهد داد. حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با بیان اینکه مومن […]

خطیب جمعه تهران، گفت: آتش افروزی زبان بسیار خطرناک است و اگر انسان در خصوص زبان تقوا داشته باشد خداوند انسان را نسبت به بقیه در مسیر اصلاح قرار خواهد داد.

حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با بیان اینکه مومن اختیار زبان خود را در اختیار دارد، گفت: مومن اعضای خانواده را با زبان نمی رنجاند و جوان مومن با زبان خود حرمت پدر و مادر را زیر سوال نمی برد. چشم مومن رها و هرزه نیست، بلکه جاسوس دل است.

وی افزود: زبان و چشم دو مرکز کنترل خداجویان است. مومنین در گفتارشان اول فکر می کنند و اگر دیدند خداوند ناراضی است آن را نمی گویند و اگر دیدند خلاف ارزش های انسانی است سکوت می کنند. زبان اگر درست شود، دل درست می شود.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: آتش افروزی زبان بسیار خطرناک است و اگر انسان در خصوص زبان تقوا داشته باشد خداوند انسان را نسبت به بقیه در مسیر اصلاح قرار خواهد داد.